Állítson ki számlát 2 perc alatt a MiniCRM számlázójával!

Friss ropogós hír: Elindult a MiniCRM új számlázója a MiniCRM-be integrált számlázó termékként!

Az online számlázó program segítségével tehát komplett megoldást is tudunk kínálni azoknak, akik egy rendszerben szeretnék kezelni értékesítési, marketing, ügyfélszolgálati folyamataik mellett a számlázásukat is.

MiniSzámla számlázó

Mit tud a MiniCRM online számlázója?

  • Ajánlatot, díjbekérőt és számlat (elektronikus és papír) kiállítani és kiküldeni, akár PDF-ben is.
  • Automatikusan ajánlatot, díjbekérőt és számlát kiküldeni emailben.
  • Számlát és ajánlatot készíteni korábbi bizonylat alapján.
  • Automatán terméktörzset kezelni.
  • Automatikus fizetési emlékeztetőket kiküldeni.

Számlakiállítás 2 perc alatt?!

A MiniSzámla segítségével a regisztráció és előfizetés után nagyon gyorsan, maximum 6 lépésben elkészíthetjük első számlánkat:

  1. A számla listán kattintsunk a cím melletti [Új számla] gombra!
  2. Adjuk meg a számlakiállító (hiányzó) adatait! Ezt a lépést csak egyszer kell végrehajtani, Adminisztrátor jogosultsággal.
  3. Adjuk meg a vevő nevét!
  4. Adjuk meg a vevő címét a Vevő felirat melletti [Szerkeszt] gombra kattintva!
  5. Vegyünk fel egy új tételt! Adjuk meg a termék, szolgáltatás nevét, mennyiségét, mennyiségi egységét, áfakulcsát és mentsük el a tételt!
  6. Állítsuk ki a számlát a [Kiállítás] gombra kattintva, majd a Nyomtatási előnézet ellenőrzése után a dialógus [Kiállítás] gombjára.

Ezután a bizonylatot kinyomtathatjuk, lementhetjük a PDF-et, elküldhetjük emailben az ügyfelünknek.

Győződjön meg Ön is a MiniSzámla egyszerű használatáról és spóroljon időt magának a számlázással! Igényeljen ingyenes MiniSzámla tesztverziót (https://www.minicrm.hu/szamlazo/), vagy MiniCRM előfizetőként vegyen fel egy új Számlázó modult CRM rendszerében!