Marketing Fesztivál 2014 élménybeszámoló

Január 30-án mi is ellátogattunk a Magyar Marketing Fesztiválra amit Miklovicz Norbert főszervezésével a Lurdy Konferencia-központban rendeztek meg.

1619095_10152016603107713_860447195_n

A fesztivál célja az volt, hogy a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketingeseinek és értékesítőinek adjon tippeket a 2014-es év marketing trendjeire. 16 előadó 20-20 perces előadásokban a szakma legújabb változásait kiemelve gyakorlatias tanácsokkal látott el mindannyiunkat.

Mit és mit ne tegyünk 2014-ben ha sikeresek akarunk lenni az online marketing területén?

Megtudtuk például, milyen fontos is az egységes arculat, így annak érdekében, hogy ügyfeleink könnyen felismerjenek és megkülönböztessenek  minket a konkurenciától arculatunk legyen letisztult, egyedi és megjegyezhető. Mindebben akár egy jól elkészített üzleti videó is segítségünkre lehet, mellyel hosszú cégleírások helyett közvetlenebbül tudunk kommunikálni ügyfeleinkkel.

Tanultunk egy kicsit a legfrissebb mobilapplikációkra épülő marketingről és reszponzív webdesign-ról is, emellett örökre megjegyeztük, hogy ne keressünk rá saját weblapunkra Google keresőszavak ellenőrzéseként.

Végül mi is úgy döntöttünk, átgondoljuk, hogy a Facebook-on kívül mely social mediaban érdemes még megjelenni. Egy biztos, a LinkedIn oldalunk testreszabása lesz a legkönnyebb lépés, hiszen ehhez is hallottunk néhány hasznos tanácsot.

Mi is hozzátettünk egy keveset a fesztivál sikerességéhez. Az évek során a MiniCRM már több hasonló rendezvényen is részt vett, de idén először voltunk fő támogatók.

Úgy gondoltuk egy nyereményjátékkal kedveskedünk a konferencia résztvevőinek. Mindenki aki a standunknál elhelyezett üveggömbbe bedobta névjegykártyáját nyert egy egyéves Norton antivírus előfizetést, illetve részt vett a főnyeremény, egy fél éves MiniCRM előfizetés kisorsolásában.

A győztes végül Szabó Jozsué Dániel fotográfus lett, akinek ezúton is szeretnénk gratulálni!

Ti is ott voltatok a fesztiválon? Hallottatok róla? Lenne kedvetek eljönni jövőre?