KategóriaCégvezetésÉrtékesítés

ÚJDONSÁG: Beépített naptár MiniCRM-ben!

Nincs időd külön naptárral bajlódni, de látni akarod összesítve az ügyfeles feladataidat? A heti tervezésnél segítene, ha csak a MiniCRTM-ben vezetett teendőket látnád egy helyen?

Jó hírünk van: itt a BELSŐ MiniCRM Naptár BETA verziója!

Videón néznéd meg?

 

Itt egy rövid ‘Unboxing VIDEÓ’ az új belső naptárról.

Miért hasznos?

 

  • Egy helyre gyűjti az adott heti teendőidet MINDEN MiniCRM termékből, már nem kell egyenként végigkattintgatnod az összeset.
  • A teendő típusa szerint beállított színkód megjelenik a naptáreseményen is, így olvasás nélkül is azonnal látod, melyik esemény milyen tevékenységet jelent.
  • Külső naptár alkalmazás nélkül, kevesebb nyitott ablakkal is át tudod látni a heti ügyfeles ÉS házon belüli teendőidet!
Hol találom az új beépített naptárt?

 

  1. A belépéskor megnyíló „Mai napom” képernyőn keresd a jobb szélen az oldalsávot!
  2. Kattints az oldalsáv tetején a ‘Naptáram’ feliratra!
  3. A megjelenő ‘MEGNÉZEM’ linkre kattintva nyisd meg a naptárt!

 

Javaslatod van az új Naptár nézethez?

 

  • Nézd meg a Kívánságlistán, lehet, hogy már felkerült a kérések közé!
  • Like-old a meglévő kérést, ha szerepel benne a Te igényed! A legtöbb Like-ot kapott kérések közül válogatunk, mikor javítunk a meglévő funkciókon, vagy újat akarunk gyártani Nektek!
  • Vedd fel új kívánságként, ha nem találod a korábban felvett kérések listájában!