Muszáj változtatni, ha változik a piac, nem szabad ragaszkodni az üzleti tervhez – Bíró Roland

Cégépítők - Bíró Roland

„Amikor a lila köd elmegy és csak a munka van, akkor nagyok sokan feladják” Bíró Roland jól ismeri a magyar startupok világát, hiszen alapítóként, befektetőként, tanácsadóként és mentorként egyaránt többször vállalt már szerepet ilyen vállalkozásokban. A legújabb adásban az ő segítségével nyerünk betekintést a hazai startupok helyzetébe, a befektetők szemléletébe és a külföldi piacszerzés lehetőségeibe.

„Mindig egy kicsit alul legyél skálázva, mert akkor mindig megvan az a motiváció, hogyan lépjél egy kicsit tovább” – a digitális termékek, az üzletszerzés és a cégépítés terén rendkívüli tapasztalattal bíró szakember az építkezés folyamataiba is beavatja a hallgatót. A szokásosnál is motiválóbb gondolatokat hallgatva világossá válik mindenki előtt, hogy nemcsak egy lehetőségekkel teli izgalmas világ az, amiben Bíró Roland olyan otthonosan mozog, hanem bizony a buktatóknak sincs híján.

A Cégépítők podcastben Egerszegi Krisztián egy olyan vállalkozóval beszélgetett, aki akár a saját cégét és termékét is többször képes újratervezni, ha a piaci igények és a növekedés ezt kívánja.

Magyar és külföldi befektetői kultúra, a piac és a célcsoport naprakész ismerete, valamint a rózsaszín köd utáni kőkemény munka fontossága – ezekről is szól a legújabb Cégépítők podcast adás.

A több mint másfél órás, szakmai és üzleti útravalóval teli műsorban azonban még ennél is több témát jártak körül a beszélgetőpartnerek:

  • Hogyan néztek ki a kezdetek és hogy találtak rá az Árukereső sikerességének a titkára?
  • Mi kellett a sikeres exithez, és mi történik, ha valaki eladja az ország legsikeresebb árösszehasonlító oldalát?
  • Mi az a pivotálás, és miért olyan fontos egy fejlesztés alatt álló termék esetén? Mi az alapvető különbség a magyar és külföldi befektetők között?
  • Mi történik, ha beengedjük a befektetőt a cégünkbe, milyen rossz példákból tanulhatunk ezzel kapcsolatban?
  • Mivel foglalkozik most Bíró Roland saját cége, hol tartanak és végül hova akarnak eljutni?
  • Miért nem érdekli a magyar befektetőket egy olyan startup, amelyik az amerikai piacot célozza? Hogyan viszonyulnak a magyar befektetők az amerikai piachoz?

Hallgasd a Cégépítőket a kedvenc platformodon:

Spotify: kattints ide
Apple Podcast: kattints ide
SoundCloud: kattints ide
Google Podcast: kattints ide
Youtube: kattints ide

A MiniCRM plusz segítséget jelent a startupoknak is! Kattints a linkre az EXTRA tartalmakért!

A Cégépítők podcast felvétele a MiniCRM megbízásából történik, melyben a Brocasterz Podcast Stúdió a partnerünk. Az adások menedzsmentjét a Brocasterz Podcast Ügynökség csapata végzi.