Kun Szabolcs, Arenim

Hogyan vett meg egy magyar céget egy 75 milliárd dolláros cégcsoport? – Kun Szabolcs, Arenim

A sikeres techcégek története szinte soha nem lineáris. Kun Szabolcs útja különösen jó példája annak, hogyan lehet kitartással, tanulással és folyamatos stratégiai tisztítással eljutni a…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Pimasz üzleti modelltől egy országos franchise hálózatig – Elek Marci és a Borháló story | Cégépítők Podcast

Elek Márton - Borháló - Cégépítők podcast

A Borháló egy magyar tanár és egy építésziroda vezetőjének barátságából született Szentendrén. Mindketten úgy érezték, hogy valami mást szeretnének csinálni, mint addig... Csupán 200.000 Ft kezdeti befektetésből egy pimasz üzleti…

Tovább olvasom

Végszámla kiállítás több előlegszámlából

Vegszamla.Kiallitas.Tobb.Elolegszamlabol

Friss fejlesztés: már kit tudsz állítani végszámlát több előlegszámlából is (CSAK magyarországi számlázási cím esetén)! Videón néznéd meg? Itt egy rövid 'Unboxing VIDEÓ' a fejlesztésről.. Mi változott? Akkor is tudsz…

Tovább olvasom

Újdonság! Egyedi árajánlatok kiállítása

Fél napod azzal megy el, hogy kézzel gyártod Word-ben az ajánlatokat? Mától egyedi formátumban tudsz árajánlatot generálni! Videón néznéd meg? Itt egy rövid ‘Unboxing VIDEÓ’ az új nézet használatáról.. Mi változott? Egyedi…

Tovább olvasom

Új: Egyedi szállítólevél

New.Offer.Delivery.Note.Unboxing.Thumbnail.MiniCRM

Fél napod azzal megy el, hogy kézzel gyártod Word-ben az ajánlatokat? Mától egyedi formátumban tudsz szállítólevelet generálni! Videón néznéd meg? Itt egy rövid 'Unboxing VIDEÓ' az új nézet használatáról..  …

Tovább olvasom

Értékvezérelt cégépítés: panellakásból a pénzügyi tanácsadás élére – Sebestyén András és a Grantis story | Cégépítők Podcast

Sebestyén András - Grantis story

“Az értékesítés lényege nem az, hogy mindenkinek eladj, hanem az hogy megtaláld azokat az embereket, akik tőled akarnak vásárolni.” Sokunk számára a “bizti ügynökök” rossz emlékeket idéznek fel, hiszen a…

Tovább olvasom

Interjú: Ha ez hiányzik, ne vezess be CRM-et!

Nadj István

A CAD-Terv vezetője folyamatos fejlődésre törekszik, mélyen hisz az innovációban és nem zárkózik el a változásoktól. Viszont soha, semmilyen projektbe nem vág bele átgondolt stratégia nélkül. Tapasztalt és tudatos vezetőként…

Tovább olvasom
1 28 29 30 31 32 87