Ügyfélvisszajelzések felhasználása

Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje

Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

One man showból 40 fős marketing ügynökség – Pál Zoli és az ALH story | Cégépítők Podcast

Pál Zoltán Gábor - ALH story

Az ALH Consulting négy éve kezdte meg a működését. Ez idő alatt egy fős vállalkozásból egy több mint negyven fős szervezetté fejlődött. Persze nem csak a szervezet, de az árbevétel…

Tovább olvasom

Bizalmas adatlapok!

Előfordult már veled, hogy egy szenzitív információkat tartalmazó projektet nem akartál mindenki számára nyilvánossá tenni? Gondolkodtál már azon, hogy jó lenne cégépítéssel kapcsolatos stratégiákat MiniCRM-ben tervezni de nem akarod, hogy…

Tovább olvasom

ÚJ: Teendő listázó nézet

Nálad is gyakori, hogy egy-egy adatlapon egy napra több feladat is összegyűlik? Bosszantónak találod, hogy a Mai napom képernyőn minden adatlapról csak az első aznapi teendő jelenik meg? Jó hírünk…

Tovább olvasom

ÚJDONSÁG: Kedvenc szűrők MiniCRM-ben!

Neked is elvannak mentve a legfontosabb szűrőid a böngésződ könyvjelzőbe? Jóhírem van: Többet nem kell könyvjelzőket használnod mert itt az új Kedvenc Szűrők fejlesztésünk ami egy gombnyomással elérhetővé teszi a…

Tovább olvasom

ÚJDONSÁG: Beépített naptár MiniCRM-ben!

Nincs időd külön naptárral bajlódni, de látni akarod összesítve az ügyfeles feladataidat? A heti tervezésnél segítene, ha csak a MiniCRTM-ben vezetett teendőket látnád egy helyen? Jó hírünk van: itt a…

Tovább olvasom

E-mailek küldése MiniCRM-ben nem szereplő kontaktnak

Email küldés harmadik félnek

Hogyan tudsz e-mailt küldeni a MiniCRM-edben nem szereplő e-mail címekre? Mikor és miért lehet hasznos ez számodra? (tovább…)

Tovább olvasom
1 28 29 30 31 32 86