
Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje
Közzétéve: 2025. 09. 04.
/
Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Előfordul a csapatodban, hogy egész nap rohantok, de a nap végére valahogy mégsem tudtok semmit elintézni? Az új célkezelés kiegészítő ennek elkerülésében fog nektek segíteni. (tovább…)
Hogyan találhatod meg villámgyorsan a sok elmentett szűrő között azt, amire éppen szükséged van? Milyen új funkció segít neked ebben? (tovább…)
Egy átlagos KKV heti 40-60 órát elveszteget az ismétlődő feladatok és az átláthatatlan ügyféladatok miatt. Jól működő rendszerrel egy teljes munkaerő árát megspórolhatod. (tovább…)
Egy átlagos KKV heti 40-60 órát elveszteget az ismétlődő feladatok és az átláthatatlan ügyféladatok miatt. Jól működő rendszerrel egy teljes munkaerő árát megspórolhatod. (tovább…)
Nagyon vártam a beszélgetést legújabbb interjúalanyommal, Elek Mátéval, hiszen ő egy, a MiniCRM köreiben már veteránnak számító cég, a Geppetto vezetője. Korábban még nem interjúztam ilyen régi ügyfelünkkel, és lázas…
Interjú: Így szerzett rekordszámú új ügyfelet egy cég a válság első napjaiban
Közzétéve: 2020. 03. 27.
/

Az miclub.hu alapítójával még februárban terveztünk interjút készíteni, de végül csak március második felére sikerült időpontot egyeztetnünk. És milyen jó, hogy így alakult! Hiszen így Surányi Ferenc éleslátású vállalkozóként megoszthatta…