Naptárszinkronizálás iPhone-on
Naptárszinkronizáció esetén javasoljuk a Google naptár használatát.
A Google naptár szinkronizálásához szükséges segítséget ezen a linken találod.
Ha beállítod a naptárszinkronizációt az iPhoneodon, a MiniCRM-ben lévő nyitott és lezárt teendők meg fognak jelenni a Naptár alkalmazásban. Egy-egy naptáresemény tartalmazni fogja:A Google naptár szinkronizálásához szükséges segítséget ezen a linken találod.
– az érintett adatlap nevét,
– a teendő szövegét,
– egy linket, amin keresztül egyből megtekintheted az adatlapot,
– ezenkívül a teendőben megadott időpontra lesz ütemezve, a beállított időtartammal és értesítési idővel. A MiniCRM és az iPhone naptár oda-vissza képes szinkronizálni, így ha megváltoztatod egy esemény időpontját az iPhone naptáradban, az a MiniCRM-ben is meg fog változni. Ez a legtöbb információt küldeni / fogadni képes integráció (OS X Calendar és iOS Calendar):
- naptáradban elérhető az adatlap linkje
- a határidő és a teendő szövege átírható
- a naptárban végzett módosítások a MiniCRM-ben is megjelennek
Szinkronizáció beállítása:
1.) Első lépésként egy jelszót kell generálnod a MiniCRM-ben.
-
- Kattints a jobb felső sarokban a Profilképedre, majd válaszd a Profil beállítások opciót.
- Kattints a Naptár szinkronizációk fülre.
- Engedélyezd az „A naptár és a névjegyzék szinkronizálása” dobozban a hozzáférést.
Egy felugró ablakot fogsz látni, benne a jelszavaddal. Ezt fogod tudni később használni az összekötéshez.
FONTOS! A jelszavadat csak egyszer jelenítjük meg, és azt követően nem tároljuk. Kérjük, mentsd el biztonságos helyre, mert később szükséged lehet rá!
2.) Nyisd meg az iPhone-on a Beállításokat.
3.) Válaszd ki a következőt: Appok
4.) Az Appokon belül válaszd a Kontaktokat
5.) A Kontaktokon belül pedig a Kontaktok-fiókok beállítását
6.) Itt menj a Fiók hozzáadása lehetőségre
7.) Koppints a következőre: Egyéb.
8.) Válaszd a CalDAV-fiók hozzáadását.
9.) Add meg a fiókadatokat, majd koppints a Következőre.
Szerver: cal.minicrm.huFelhasználónév: A MiniCRM-be való bejelentkezéshez használt email címed.
Jelszó: A MiniCRM-ben generált jelszó.

10.) Mentsd el a beállításokat.
Ezután már a MiniCRM-es nyitott és lezárt teendőidet is láthatod a Naptár alkalmazásban.
Ha jelszót szeretnél módosítani, azt a Profilbeállítások menüpontban teheted meg, a Jelszó újragenerálása gombra kattintva. A jelszó megváltoztatása után ne feledd frissíteni az új jelszót a CalDAV felületén is, különben a szinkronizáció nem fog működni.