Google Naptár szinkronizálás

1.) Menj a Profilodba! (A bal oldalon található menüsávban legörgetve lehet ezt megtalálni.)

 

2.) Görgess lejjebb majd Bal oldalon kattints a googlenaptárszink gombra a Google naptár szinkronizálás rész alatt.

 

3.) Fogadd el a hozzáférést.

 

4.) Add meg, melyik Google fiókod naptárával szeretnéd összekapcsolni a MiniCRM-et.

5.) Menj a Google naptáradba és bal oldalon látni fogsz egy új beépülő naptárat. Itt fogod látni a nyitott teendőidet.A teendők

6.) folyamatosan érkeznek innentől a naptáradba, amíg meg nem szünteted a szinkronizációt.

Ha bekapcsoltad a Google Naptár szinkronizációt, Google fiókod MiniCRM-be való bejelentkezéshez is használhatod.

Fontos tudni, hogy 1 Google fiók 1 MiniCRM felhasználóhoz lehet csak rendelve.

A szinkronizáció bekapcsolásakor minden aktív termék, minden nem törölt adatlapjához tartozó, határidő szerint rendezve maximum 500 db nyitott teendő kerül be ebbe a naptárba. A 30 napnál régebbi teendőket nem szinkronizálja a MiniCRM, ezeket elavultnak tekinti a rendszer.

Sikeres szinkronizáció után

  • A MiniCRM-ben lévő nyitott teendő módosítása azonnal megjelenik Google naptáradban.
  • A MiniCRM-ben lévő lezárt teendők is megjelennek egy másik beépülő naptárban.
  • A MiniCRM-ben lévő teendő lezárásakor az esemény a Google naptáradból átkerül a Lezárt teendős naptárba.
  • A lezárt teendőket 2 hónapra visszamenőleg látod a naptáradban.
  • A MiniCRM-be felvett új nyitott teendő azonnal kikerül Google naptáradba, a maximális limit 3000 db Google esemény.
  • A Google naptáradban lévő esemény módosításakor azonnal módosul a MiniCRM-ben lévő teendőd.
  • A Google naptáradba felvett új esemény NEM kerül be a MiniCRM-be a teendők közé, mert azt nem tudni, kihez vedd fel (melyik termékbe, melyik adatlaphoz).