Telefonkönyv szinkronizálás Androidon
Szinkronizálás beállítása CardDAV alkalmazással
Az alábbi lépésekkel beállíthatod, hogy a MiniCRM-ben lévő ügyfeleid megjelenjenek a mobiltelefonod névjegyzékében is.
1.) Generálj egy jelszót, amit az összekötéshez fogsz haszálni.
- Kattints a jobb felső sarokban a Profilképedre, majd válaszd a Profil beállítások opciót.
- Kattints a Naptár szinkronizációk fülre.
- Engedélyezd az „A naptár és a névjegyzék szinkronizálása” dobozban a hozzáférést.
Egy felugró ablakot fogsz látni, benne a jelszavaddal. Ezt fogod tudni később használni az összekötéshez.
2.) Töltsd le és telepítsd a PeopleSync nevű alkalmazást.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.messageconcept.peoplesyncclient
3.) Kattints alul a + gombra.

4.) Válaszd a „Login with URL and user name” lehetőséget.
Az alábbi adatokat kell megadnod:
Felhasználónév: MiniCRM-be való belépéshez használt email cím
Jelszó: A MiniCRM-ben generált jelszó
Szerver: cal.minicrm.hu
5.) Az adatok megadása után kattints a Login, majd a Create Account gombra.

6.) Ha szükséges, módosítsd a szinkronizálási intervallumot.
Sikeres szinkronizálás esetén címjegyzékedben megjelenik a rendszer által kiválasztott, maximum 2000 db kontakt. A kontaktok kiválasztása során a rendszer a belépett felhasználók teendőit vizsgálja meg. Sorba rendezi az érintett teendőket tevékenység/módosítás dátuma szerint, majd nézi az azokhoz kapcsolódó adatlapoknál lévő összes kontaktot (még mindig teendőt érintő esemény szerint), végül pedig közülük azon első 2000 darabot szinkronizálja, akikhez van megadva telefonszám. Ezáltal azon kontaktok lesznek így elérhetők a telefonodon vagy a számítógépeden, akikkel – elvileg aktívan – foglalkozol.
Működést tekintve kizárólag csak olvasható kapcsolódás valósítható meg. Például, ha a telefonon módosítasz egy kontakot, akkor azt nem menti a MiniCRM!