Naptár szinkronizálás Android-on

Naptár szinkronizáció esetén javasoljuk a Google naptár használatát.

A Google naptár szinkronizálásához szükséges segítséget ezen a linken találod.

Naptár szinkronizálás Android-on:

1. Első lépésként egy jelszót kell generálnod a MiniCRM-ben.

    1. Kattints a jobb felső sarokban a Profilképedre, majd válaszd a Profil beállítások opciót.
    2. Kattints a Naptár szinkronizációk fülre.
    3. Engedélyezd az „A naptár és a névjegyzék szinkronizálása” dobozban a hozzáférést.

Egy felugró ablakot fogsz látni, benne a jelszavaddal. Ezt fogod tudni később használni az összekötéshez.

FONTOS! A jelszavadat csak egyszer jelenítjük meg, és azt követően nem tároljuk. Kérjük, mentsd el biztonságos helyre, mert később szükséged lehet rá!

2. Android-on a MiniCRM-edben lévő teendőid és naptárad szinkronizálásához a CalDAV-Sync alkalmazást kell letöltened a Google Play Áruház-ból.

3. A telepítés után indítsd el a programot és add meg a szükséges adatokat:

    1. Felhasználónév: A MiniCRM-be való belépéshez használt email címed
    2. Jelszó: A MiniCRM-ben generált jelszavad
    3. Szerver: cal.minicrm.hu

4. Sikeres integráció esetén, az Android-os naptárban, a Naptárak között látható lesz az email címed, alatta „CalDAV” felirattal. Ha pedig ott, a „Teendők” felirat alatt „szinkronizálva” beállítás szerepel, akkor a MiniCRM-edben lévő teendőid is meg fognak jelenni a mobilod naptárában.

5. Emellett a lezárt teendőidhez is meg fog jelenni egy külön naptár, ami visszamenőlegesen 2 hónapra megjeleníti neked, milyen lezárt teendőid voltak.

Ha jelszót szeretnél módosítani, azt a Profilbeállítások menüpontban teheted meg, a Jelszó újragenerálása gombra kattintva. A jelszó megváltoztatása után ne feledd frissíteni az új jelszót a CalDAV felületén is, különben a szinkronizáció nem fog működni.