Adatlap elévülés riport

Minden cég életében fontos az ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás. A riportban lehetőséged van a kapcsolattartás folyamatosságát ellenőrizni az adott terméken belül. Láthatod, hogy melyik ügyfeleddel mikor volt interakció.

Ez a riport a Webshop, Megrendelés, Ügyfélszolgálat, Számlázó termékekban nem elérhető.

1.) Kattints az Értékesítés termék alatt (vagy a mellette felugró ablakból) válaszd ki a Riportok menüpontot.

 

2.) Görgess a képernyő aljára és kattints az Adatlap elévülés riport nevére.

 

3.) Itt egy teljes képernyős riport nézet fogad.

  1. Grafikon az aktvitásról, az adott értékesítési fázisokban.
  2. Az adott idő intervallumban történt adatlapi státuszváltás számokban. 
  3. Szűrők, aminek segítségével időszakokat adhatsz meg egy-egy értékesítési fázishoz.

A táblázatban a számokra történő kattintással láthatod azokat az adatlapokat, amik az adott státuszban vannak.