Adatlap elévülés riport
Minden cég életében fontos az ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás. A riportban lehetőséged van a kapcsolattartás folyamatosságát ellenőrizni az adott terméken belül. Láthatod, hogy melyik ügyfeleddel mikor volt interakció.
Ez a riport a Webshop, Megrendelés, Ügyfélszolgálat, Számlázó termékekban nem elérhető.
1.) Kattints az Értékesítés termék alatt (vagy a mellette felugró ablakból) válaszd ki a Riportok menüpontot.
2.) Görgess a képernyő aljára és kattints az Adatlap elévülés riport nevére.
3.) Itt egy teljes képernyős riport nézet fogad.
- Grafikon az aktvitásról, az adott értékesítési fázisokban.
- Az adott idő intervallumban történt adatlapi státuszváltás számokban.
- Szűrők, aminek segítségével időszakokat adhatsz meg egy-egy értékesítési fázishoz.
A táblázatban a számokra történő kattintással láthatod azokat az adatlapokat, amik az adott státuszban vannak.