Business Intelligence (BI) a MiniCRM-ben

A MiniCRM új Business Intelligence (BI) funkciójával mostantól hozzáférhetsz azokhoz az adatokhoz, amelyeket riportjait egyébként nem tudod közvetlenül elérni a rendszeredből. Így dinamikus jelentéseket készíthetsz magadnak, amelyek lehetővé teszik, hogy pontosabb képet kapj vállalatodról.

Ezek a MiniCRM rendszeredből származó adatokon alapulnak és valós időben szinkronizálásra kerülnek.

Szolgáltatás bekapcsolása

A szolgáltatás bekapcsolása előtt további információkért és tájékoztatásért keress minket a help@minicrm.hu email címen.

A szolgáltatás bekapcsolását az előfizetések oldalon teheted meg.

  1. Kattints a jobb felső sarokban a beallitasok-gomb ikonra.
  2. Kattints az Előfizetés feliratra a felső kék sávban. Itt tudod megtenni a szolgáltatás bekapcsolását.

Pár előny a BI funkciónk használatával kapcsolatban

  • Szinte minden rendszeradat felhasználásával hozhatsz létre jelentéseket (még a MiniCRM szűrőkben nem elérhető adatokat is):

    • Az adatlapi mezők tartalma.

    • Adatlapi előzmények.

    • Az adatlapi státuszváltások és azok előzményeivel kapcsolatos adatok.

    • A potenciális ügyfelek folyamataihoz kapcsolódó adatok (eltöltött idő az értékesítési folyamatban).

  • Több különböző modulból származó adatokat használhatsz fel egyetlen jelentésben.

  • Nagy mennyiségű adatot (több tízezer adatlapot is) feldolgozhatsz egyetlen jelentésben.

A BI funkciónk csak a MiniCRM-ből származó adatokat használhatod fel.

Pár példa az elkészíthető riportok közül

Riportokkal kapcsolatos példák és ötletek merítéséhez egy kis segítséget az alábbi webináriumunk nyújthat: