Business Intelligence (BI) a MiniCRM-ben
A MiniCRM új Business Intelligence (BI) funkciójával mostantól hozzáférhetsz azokhoz az adatokhoz, amelyeket riportjait egyébként nem tudod közvetlenül elérni a rendszeredből. Így dinamikus jelentéseket készíthetsz magadnak, amelyek lehetővé teszik, hogy pontosabb képet kapj vállalatodról.
Ezek a MiniCRM rendszeredből származó adatokon alapulnak és valós időben szinkronizálásra kerülnek.
Szolgáltatás bekapcsolása
A szolgáltatás bekapcsolását az előfizetések oldalon teheted meg.
- Az oldalsávban a Beállítások — Előfizetés opcióra kattintva van lehetőséged a szolgáltatás bekapcsolására.
 
Pár előny a BI funkciónk használatával kapcsolatban
- 
Szinte minden rendszeradat felhasználásával hozhatsz létre jelentéseket (még a MiniCRM szűrőkben nem elérhető adatokat is):
- 
Az adatlapi mezők tartalma.
 - 
Adatlapi előzmények.
 - 
Az adatlapi státuszváltások és azok előzményeivel kapcsolatos adatok.
 - 
A potenciális ügyfelek folyamataihoz kapcsolódó adatok (eltöltött idő az értékesítési folyamatban).
 
 - 
 - 
Több különböző modulból származó adatokat használhatsz fel egyetlen jelentésben.
 - 
Nagy mennyiségű adatot (több tízezer adatlapot is) feldolgozhatsz egyetlen jelentésben.
 
Pár példa az elkészíthető riportok közül
Riportokkal kapcsolatos példák és ötletek merítéséhez egy kis segítséget az alábbi videó nyújthat:




