Céginfo szolgáltatás (Cégjelző)

Ehhez adminisztrátori jogosultságra és Professional + előfizetésre van szükséged!

Rengeteg idő megy el adminisztrációval, ami hasznosabban is tölthető. Szeretnénk, hogy minél egyszerűbben, és hatékonyabban lehessen dolgozni a MiniCRM-ben, ezért jött létre a Cégjelző partner szolgáltatás.

Cégjelző:

A Cégjelzővel elkerülhető rengeteg monoton gépeléssel töltött perc. Aktiválást követően, automatikusan működik az adat szinkronizáció. Ha létrejön egy cég adatlap MiniCRM-ben, a cég neve és/vagy adószáma alapján megpróbáljuk a hozzá tartozó adatokat beszinkronizálni az adatlapra. A lekérdezések során az cégek, az egyéni vállalkozók és a civilszervezetek jogi, pénzügyi és létszám adatait ismerheti meg, tájékozódhat a keresett cég árbevételéről is.

A következő cégadatlapi mezők lesznek szinkronizálva:

  • Adószám
  • Cégnév
  • Cím
  • Cégjegyzék
  • Alkalmazottak száma
  • Alaptőke
  • Éves árbevétel
  • Alapítás éve
  • Tevékenységi kör
A Cégjelző szolgáltatás segítségével a törzsszám kerül megjelenítésre, amely egyértelműen azonosítja az adott adózót. Az áfakód, illetve a két számjegyű területi kód nem fog megjelenni!
Sem a számlázásnál, sem adatimportálásnál nem fog gondot okozni az utolsó három szám hiánya.

Az azonosítás legpontosabb módja az adószám, ebben az esetben biztosan a hozzá tartozó adatok kerülnek kitöltésre. Amennyiben csak név alapján történik az azonosítás, előfordulhat, hogy nem megfelelő cég kerül szinkronizálásra.

Ebben az esetben két lehetőség van korrekcióra:

  1. Ha a cég adatlapján a hozzá tartozó, adószámot írjuk be.
  2. Érvénytelen adószámot adunk meg ( pl.: írj be egy “x”-et), ezzel megszüntetjük az összekapcsolást.

Az 2022. szeptember 30-ig érvényes árazás szerint az első 2 000 lekérdezett cégadatig bruttó 2 000 Ft kerül kiszámlázásra. Minden további lekérdezés után bruttó 1 Ft díjat számolunk fel.

2022 október 1-től az első 2 000 lekérdezés költsége bruttó 2 500 Ft lesz, ezt meghaladó lekérdezések után bruttó 1.25 Ft kerül kiszámlázásra lekérdezésenként.

A cégjelző szolgáltatás fogyasztás alapú szolgáltatás, emiatt a szolgáltatás kizárólag havi fizetési ciklussal vehető igénybe.

Cégjelző aktiválás/lekapcsolás:

1.)Kattints a bal oldali menüsávban található  beallitasok-gomb Beállítások menüpontra

2.)Válaszd ki a “Rendszer” lehetőséget 

 

 

3.)A Céginfó beállításnál aktiváld/kapcsold le a Cégjelzőt

Ha kikapcsoltad a cégjelző szolgáltatást a rendszereden belül, értesítsd ügyfélszolgálatunkat erről, hogy a lekapcsolást követő számlára ne kerüljön rá a díja!

 

Ha aktiválod, vigyázz, mert a meglévő információkat néhol felülírjuk, ha találunk egyezést cégre. A szinkronizált adatokat a legfontosabb mezőkben (előző éves árbevétel, munkavállalók száma, tevékenység, tehát a legfontosabb infók) utólag nem lehet módosítani. Ez alól csak az adószám és a cég neve kivétel. Lemondását követően, a Cégjelző által szolgáltatott adatok elvesznek!

Ha egy szinkronizált cég címében bármit módosítasz (pl. az irányítószámát másik mezőbe helyezed), a cégjelző 1-30 napon belül egy új címként újra fel fogja venni az eredetit, ebből adódóan több azonos cím kerülhet a cégadatlapokra.

Az összekapcsolással kapcsolatos kérdésekkel keressék fel ügyfélszolgálatunkat!