Email címek aktiválása

Előfordul, hogy a MiniCRM-ből küldött (tömeges) levelek nem érnek célba. Ennek oka lehet egy leiratkozott ügyfél, vagy nem működő e-mail címmel rendelkező ügyfél is.

Egy alkalommal lehetséges ezen ügyfelek visszairatkoztatása / aktiválása.

 

A következő lépésekhez adminisztrátori jogosultságra lesz szükséged!

 1)Az oldalsávban kattints a BeállításokLeiratkozások opcióra, itt láthatod a NEM aktív email címeket.

2.) E-mail cím aktiválása

Nem működő email cím (újra)aktiválás után ismét aktív lesz.

A Leiratkoztatott email cím (újra)aktiválás után szintén aktív lesz. Ha az aktiválást követően spam bejelentés érkezik erről az email címről, akkor a rendszeredben le kell kapcsolnunk a tömeges email küldés funkciót.

Aktiválni egyszerűen lehet: A jobb oldalon lévő keresővel tudod megtalálni a kérdéses email címet. Utána a bal oldali listában, ha rákattintasz, akkor máris aktiválhatod.