MiniCRM Android alkalmazás

A MiniCRM Android alkalmazás – a mobil verzióhoz hasonlóan – használható okostelefonon és tableten.

Alakalmazás letöltése a Google Play áruházból: MiniCRM Android alkalmazás

Feltelepítést követően lépj be a felhasználóneveddel és jelszavaddal.

  • Az Android alkalmazás minden indításkor szinkronizál. Ha nem indítod el, nem szinkronizál. Ha elindítod és belépsz a rendszerbe, akkor néhány másodperc múlva már bent is vannak az adatok a MiniCRM-ben.
  • Az alkalmazás az adatlap választásnál megpróbálja a legrelevánsabb adatlapot megtalálni, több szempontot vesz figyelembe: adatlap felelőse, adatlap alapértelmezett kontaktja ügyfél oldalról, utolsó módosítás, utolsó teendőmódosítás.

A MiniCRM Android alkalmazás az online CRM rendszer néhány fontos alapfunkcióját tartalmazza illetve a CallLogSyncet.

Fontos: A CallLogSync megszünt

Sajnos a Google szigorított az Android alkalmazásokra vonatkozó előírásokon. Ezentúl csak elsődleges híváskezelő alkalmazásoknak engedi a Google Play a híváslogok kezelését (pl. Viber, Skype, natív Android híváskezelő, etc..). A korlátozás minden más, nemzetközi CRM szolgáltató mobil applikációját is érinti. Meg nem felelés esetén 2019. március 9-e után a Google Play lekapcsolta volna a MiniCRM mobil applikációt.

Így MiniCRM Android mobil alkalmazás automata híváslog szinkronizálás funkciója megszűnt, hogy maga az alkalmazás továbbra is elérhető legyen.

Nekünk is fájó ez a változás. Minden kollégánk telefonján be volt állítva a funkció és sok időnket spórolta meg azzal, hogy naprakész infókat láttunk az adatlapon arról, melyik kollégánk, mikor beszélt egy-egy ügyféllel.

Az eredeti bejelentés szövegét itt olvashatod (angol nyelven), ez lépett életbe most globálisan:
https://android-developers.googleblog.com/2018/10/providing-safe-and-secure-experience.html

  • A CallLogSync beszinkronizálja a bejövő/kimenő, sikeres/sikertelen hívások idejét és időtartamát. Amennyiben szerepel a hívószám MiniCRM rendszeredben,a hívás bekerül a hozzá kapcsolódó adatlap előzményeibe. Fontos, hogy a felvételtől számított 20 másodpercnél rövidebb hívások, a rendszerben nem fogadott hívásként fognak megjelenni.
  • Az alkalmazás segítségével a rendszerbe került hívásadatok alapján a Felhasználók aktivitása riportban tudsz eredményeket látni.

Push Notification

  • Az app használatával értesítéseket kaphatsz telefonodra minden alkalommal, ha egy kollégád felvesz neked egy teendőt.
  • Ez a beállítás alapesetben minden felhasználónak be van kapcsolva.
  • Ha ezt szeretnéd módosítani, a profil oldaladon , a “Push notification beállítás” mezőben teheted meg.

1.) Lépj be a saját profil beállításaidba.

2.) Görgess a képernyő aljára.