MiniCRM – CallLog alkalmazás

A MiniCRM – Call Log alkalmazás az ügyfelekkel folytatott telefonbeszélgetések hívásinfójáról (név, telefonszám, idő) előzmény-bejegyzést készít a megfelelő adatlapokon. Így könnyen átláthatod, kivel mikor beszéltél.

Ez az alkalmazás csak Android rendszereken használható. iOS operációs rendszeren, az Apple adatvédelmi szabályzata miatt nem elérhető.

MiniCRM – CallLog telepítése

1.) Keresd meg a Play Áruházban az alkalmazást.

Ezen a linken egyből elérheted.

2.) Kattints a Telepítésre.

3.) Ha a telepítés kész, nyisd meg az alkalmazást.

4.) Add meg a MiniCRM-ben használt email címed és jelszavad, majd kattints a Belépésre.

Javasoljuk, hogy itt pipáld ki az Emlékezz rám mezőt is.

5.) Ha be van állítva nálad a kétlépcsős bejelentkezés, add meg a kódot a belépéshez.

A kétlépcsős bejelentkezés egy lehetőség a profilbeállításaid közt, melynek használatával biztonságosabbá teheted a fiókodat. Ha engedélyezted, akkor ennél a pontnál be kell másolnod a Google Authenticatorban látható, vagy az SMS-ben kapott hatjegyű számsort ebbe a mezőbe, majd kattints a Belépésre.

6.) Ha kéri az app, engedélyezd a híváskezelést.

Erre azért van szükség, hogy a híváselőzmények bekerülhessenek a megfelelő adatlapokra.

7.) A MiniCRM – CallLog sikeresen futtatja a szinkronizációt.

Ennek eredményeképpen egy nagy pipát látsz majd felül. Manuális szinkronizáláshoz húzd le az ujjad a képernyőn.

MiniCRM – CallLog működésének feltételei az eszközön:

  • Automatikus indítás engedélyezése
  • Háttérben való indítás engedélyezése
  • Akkumulátorkímélő korlátozás kikapcsolása
  • Telefonhívások kezelésének engedélyezése
  • Emlékezz rám bepipálása

Hol találom a beállításokat?

Ezek a beállítások eszközönként eltérőek lehetnek, de a legtöbb esetben a következő lépéseket kell tenned:

1.) Keresd meg az Android Beállítások között az Alkalmazáskezelőt.

2.) Keress rá, majd válaszd ki a MiniCRM – CallLog-ot.

3.) Engedélyezd az Automatikus indítást.

4.) Az Alkalmazásengedélyeknél ellenőrizd, hogy az app hozzáfér-e a Telefonhoz.

 

5.) Az Egyéb engedélyeknél ellenőrizd, hogy a következő be van állítva: Indítás háttérben.

6.) Az Akkumulátorkímélőt kapcsold ki.

 

7.) A MiniCRM – CallLog bejelentkezésekor az Emlékezz rám mindig legyen kipipálva.