Gmail integráció
Mit tud a MiniCRM Gmail addon?
A MiniCRM Gmail addon-jával, bármilyen gmail-es email címről egyszerűen archiválhatod leveleidet a rendszerbe, és vehetsz fel hozzájuk teendőket, akár okostelefonról is.
- Új adatlapot is fel tudsz venni, még akkor is, ha van már egy létező e-mail cím társítva az adatlaphoz.
- Mostantól nem csak az adatlap nevét és a Terméket látod, hanem az adatlap állapotát is.
- Megjegyzéseket írhatsz a feladatokhoz, és lezárhatod a feladatot: „sikeres” vagy „sikertelen” státusszal.
- A bővítménynek van egy ún. „Fókusz” mezője, amelyikkel láthatod, hogy mi az e-mail tárgya és mi írva van az első sorába.
- Lehetőséged van arra, hogy ha már van adatlapja egy rendszerben lévő ügyfelednek, akkor is tudsz neki új adatlapot létrehozni. Ebben az esetben a bővítmény nem keres az email szövegében telefonszámra és cégnévre és nem fogja automatikusan kitölteni az adatokat az adatlapon, ilyenkor ezt kézzel kell beírni.
Az addon telepítése
Ezt a következőképpen tudod megtenni:
- Ügyfélszolgálat
- Számlázó
- Webshop
- Megrendelés
Menj a gmail fiókodba és kattints a jobb szélen lévő fogaskerék gombra.
Válaszd a Bővítmények beszerezése (Get addons) opciót, a keresőbe írd be, hogy minicrm majd nyomj entert.
Telepítsd fel az Addont.
Az addon használata
Ha telepítetted az addont, kattints bele egy archiválni kívánt levélbe.
Ha rendben feltelepítetted az Addont, akkor a jobb oldalon megjelenik egy MiniCRM ikon.
Ha a rendszer megtalálta az email címhez tartozó adatlapot, akkor alul ott lesz az Üzenet archiválása gomb és teendő felvétel lehetősége.
Ha nem talált adatlapot, akkor lehetőség van az adott email címmel újat létrehozni a rendszerben és utána arra bearchiválni a levelet.