MiniCRM kontaktok szinkronizálása Outlook Névjegyekkel

Amennyiben szeretnéd a MiniCRM ügyfeleidet Outlook Névjegyzékben is látni, az alábbi bővítmény letöltésével és beállításával teheted meg.

Követelmények:

  • Microsoft Windows operációs rendszer
  • Microsoft Outlook asztali program
  • CalDAV Synchronizer bővítmény (lásd lejjebb)

1.) Töltsd le és telepítsd a CalDAV Synchronizer bővítményt.

Ha a https://caldavsynchronizer.org/download-2/ oldalon a Download gomb nem működne, kattints lejjebb a legfrissebb zip fájlra.

2.) Indítsd el, illetve indítsd újra az Outlook programot.

Ezután fog megjelenni a CalDAV bővítmény a szalagmenüben.

3.) Adj hozzá egy új mappát a Névjegyzékhez.

Kattins jobb egérombbal a Névjegyek mappára, majd válaszd a New Folder lehetőséget.

Ez a lépés opcionális, de így elkülönítheted majd a MiniCRM-es kontaktokat a többitől a névjegyzékedben.

4.) Kattints a CalDAV Synchronizer fülre, majd a Synchronization Profiles gombra.

5.) A + gombbal vegyél fel egy új profilt.

6.) Válaszd a Generic CalDAV/CardDAV lehetőséget.

7.) Outlook folder-nél válaszd ki a létrehozott Névjegyek mappádat.

8.) A Server Settings-t az alábbiak szerint töltsd ki:

DAV Url: https://cal.minicrm.hu/

Username: A MiniCRM belépéshez használt email címed.

Password: A MiniCRM belépéshez használt jelszód.

9.) Kattints a Test or discover settings-re.

Az ezután megjelenő ablaknál kattints az OK-ra, majd az Options ablakot is bezárhatod.

10.) Most már szinkronizálhatod a kontaktokat.

Alapból 30 percenként automatikusan fut egy szinkron, de kézzel is megteheted, ha a Synchronize now gombra kattintasz.

 

Szinkronizálási hibaüzenetek kezelése:

Amennyiben felugró ablakban hibaüzenetet tapasztalsz, abban az esetben az alábbi megoldások egyikével tudod elhárítani a problémát. A szinkronizációs hibaüzenet nem befolyásolja a működést.

  • Kikapcsolod a felugró ablak értesítését
  • Beállítod a szinkronizálási időintervallumot

Ha kikapcsolod a felugró ablak értesítést

1.) Kattints a CalDav pluginra a felső menüpontban, majd a General options menüre.

2.) Az felugró ablakban válaszd a Synchronization Reports menüpontban az értesítés kikapcsolását.

Ha beállítod a szinkronizálási időintervallumot

1.) Kattints a CalDav profil beállításodra és válaszd az Show Advanced Setting menüpontot.

2.) Kapcsold be a szinkronizálás idejének szűrőjét és állítsd az értékét „0”-ra vagy egy olyan értékre, ami kisebb, mint 60 nap.

3.) Az ellenőrzéshez kattints a Synchronize now menüre a CalDav Synchronizer menüpontban.

Ha ekkor is tapasztalod a hibát, akkor célszerű kevesebb időintervallumot állítani. „0” érték beírása esetén csak az aznapi teendőket/lezárt teendőket szinkronizálja a rendszer.