OTP SimplePay a MiniCRM-ből kiállított számlák esetén

Szeretnéd, ha ügyfeleid a MiniCRM-ből kiállított számláid esetén bankkártyájuk felhasználásával rendezhetnék a fizetéseket? Szeretnéd, ha miután megtörtént a sikeres fizetés, automatikusan fizetettre állítódna a számla státusza MiniCRM-ben, ezzel időt spórolva neked? Akkor jó helyen jársz, kérlek olvasd tovább, mi szükséges hozzá, hogy a fentiek lehetségessé váljanak.

A beállítások csak adminisztrátor felhasználó számára elérhetőek.

Az OTP Mobil Kft. által kapott indikatív ajánlat.

Amennyiben tetszik a OTP Mobil Kft. által adott indikatív ajánlat, akkor az alábbi linken töltsd ki a regisztrációs űrlapot:

https://simplepay.secure.force.com/register?aggr=MiniCRM

Az űrlapon kérik a MiniCRM oldalon használt egyedi URL-t, ide az r3.minicrm.hu/SystemId-t kell beírni.

(SystemId: rendszer azonosító (a böngésző címsorában a https://r3.minicrm.hu/ után látható, maximum 5 jegyű szám).

A kitöltött regisztrációs lap elküldése után az OTP Mobil Kft. belső kockázatkezelési szabályzata alapján a szerződéskötés előtt bevizsgálják cégedet. Ennek időtartama körülbelül 2-3 munkanap. Amennyiben az OTP Mobil Kft. kockázatkezelése engedélyezi a szerződéskötést e-mailben küldik majd a szerződést neked. A szerződést minden esetben, e-mailben, pdf formátumban küldik. A szerződést aláírva, minden oldalt szignózva, két példányban szükséges visszajuttatni az OTP Mobil Kft. részére. (OTP Mobil Kft. 1093 Budapest, Közraktár utca 30-32. VII. emelet). Ebből egy példányt visszapostáznak majd neked, ami az OTP Mobil Kft. részéről is alá lesz írva.

A SimplePay fiókodban lévő azonosítót és titkos kulcsot meg kell adni a MiniCRM Számlázó modul beállítás oldalán. Három bankszámlához tartozó azonosítót és titkos kulcsot adhatsz meg: HUF, EUR és USD

1.) Kattints a fogaskerék ikonra, majd a Modulok menüpontban válaszd ki a Számlázó modult.

 

Attól függőleg, hogy melyeket adtad meg, a különböző számlák esetén a megfelelő fizetési linkeket fogjuk generálni és így a különböző pénznemekben lévő összegek, a megfelelő bankszámládra fognak érkezni.

Abban az esetben ha nem ebben a három pénznemben van kiállítva a számla, akkor mi átváltjuk HUF-ba a számla értékét és HUF-ban kérjük majd a fizetést! A számlakiállítás napján használt árfolyamot fogjuk használni az átváltásnál.

2.) Állítsd be az IPN URL mezőt.

A Számlázó modul oldalon található egy IPN URL mező, amely tartalmaz egy egyedi URL-t, amelyet be kell másolnod a saját SimplePay Technikai adatok nevű oldal IPN URL mezőjébe. Ha több bankszámlád van, akkor mindegyikhez külön be kell írni, ugyanazt az IPN URL-t. Erre azért van szükség, hogy tudjuk majd automatikusan fizetettre állítani azon számlák státuszát, amelyeket bankkártyával fizettek ki.

 

 

 

3.) Miután elkészítetted a beállításokat, a Számlázó modul Sablonszerkesztő oldalán elérhető lesz a változó.

Ez a változó kiállított státuszban lévő számlákat tartalmazó e-mailek esetén tartalmazni fog egy fizetési linket, amelyre rákattintva az ügyfeled átirányításra kerül az OTP Mobil Kft. fizetést feldolgozó oldalára, ahol megadva a kártya adatait fizetheti a számlát.

 

Ha a fizetés sikeres, akkor MiniCRM-ben a számla státusza automatikusan Fizetett státuszra lesz átállítva.
FONTOS!!!
A következő esetekben a változó az e-mailben NEM fog tartalmazni fizetési linket:
 • Ha az e-mailben ajánlat van
 • Ha az e-mailben díjbekérő van
 • Ha az e-mailben megrendelés van
 • Ha az e-mailben sztornózott státuszban lévő számla van
 • Ha az e-mailben sztornó státuszban lévő számla van
 • Ha az e-mailben fizetett státuszban lévő számla van
A MiniCRM által adott megoldással, csak egylépcsős fizetések lehetségesek.
“Az egylépcsős fizetésnél amikor a vásárló a fizető oldalon megadja a bankkártya adatait, akkor elindul az authorizáció. Abban az esetben, ha ez sikeres (adatok helyesen vannak megadva, a kártyán van megfelelő fedezet a fizetési tranzakció végrehajtásához), akkor a terhelés azonnal megtörténik.“  OTP Mobil Kft.

A fizetési link az adott számla fizetési határidejét követő egy hétig érvényes, azonban ha a fizetési link a fizetési határidő után generálódott, akkor ez az időintervallum onnantól számított egy hétig érvényes. Amennyiben ezt a határidőt túllépi ügyfeled és nem fizet, akkor már nem lesz lehetősége ezen a linken keresztül fizetni. Ha készítesz egy új e-mailt, amelyhez csatolod a számlát, akkor új fizetési link generálódik és így újra lesz egy hete az ügyfelednek kifizetni a számlát.

Visszatérő oldalak a különböző végeremények függvényében:

Sikeres fizetés:

Sikertelen fizetés:

Megszakított fizetés:

Időtúllépés: