Telefonkönyv szinkronizálás Androidon

Szinkronizálás beállítása CardDAV alkalmazással

Az alábbi lépésekkel beállíthatod, hogy a MiniCRM-ben lévő ügyfeleid megjelenjenek a mobiltelefonod névjegyzékében is.

1.) Töltsd le és telepítsd a PeopleSync nevű alkalmazást.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.messageconcept.peoplesyncclient

Az első indításnál adj meg minden engedélyt, amit az alkalmazás kér (kontaktokhoz való hozzáférés, háttérben való futás, stb.)

2.) Kattints alul a + gombra.

3.) Válaszd a “Login with URL and user name” lehetőséget.

Az alábbi adatokat kell megadnod:

Felhasználónév: a felhasználó MiniCRM-be való belépéshez használt email címe
Jelszó: a fenti email címhez tartozó MiniCRM jelszó
Szerver: cal.minicrm.hu

4.) Az adatok megadása után kattints a Login, majd a Create Account gombra.

 

 

Sikeres szinkronizálás esetén, címjegyzékedben megjelenik a rendszer által kiválasztott, maximum 2000 db kontakt. A kontaktok kiválasztása során a rendszer a belépett felhasználók teendőit vizsgálja meg. Sorba rendezi az érintett teendőket tevékenység/módosítás dátuma szerint, majd nézi az azokhoz kapcsolódó adatlapoknál lévő összes kontaktot (még mindig teendőt érintő esemény szerint), végül pedig közülük azon első 2000 darabot szinkronizálja, akikhez van megadva telefonszám. Ezáltal azon kontaktok lesznek így elérhetők a telefonodon vagy a számítógépeden, akikkel – elvileg aktívan – foglalkozol.

Működést tekintve kizárólag csak olvasható kapcsolódás valósítható meg. Például, ha a telefonon módosítasz egy kontakot, akkor azt nem menti a MiniCRM!

Ha jelszót változtatsz a MiniCRM-ben, akkor a CardDAV felületen is jelszót kell váltanod, mivel a CardDAV felületen a MiniCRM-ben használt jelszóval tudsz belépni. Ha régi jelszavaddal próbálsz belépni a CardDAV felületen, IP címed többszöri próbálkozás után letiltásra kerül hibás bejelentkezés miatt.