3 tipp a MiniCRM biztonságos használatához

Bemutatunk három rövid, de annál hasznosabb és fontosabb tanácsot a MiniCRM biztonságos használatához.

1. Bejelentkezés

Bejelentkezés előtt mindig ellenőrizzük le, hogy valóban az eredeti MiniCRM belépési oldalon állunk-e. Ennek ismérvei:

  • https:// kezdetű, biztonságos kapcsolatra utaló címsor
  • Biztonságos kapcsolatot jelző zöld lakat ikon és zöld sáv (ami tartalmazza a MiniCRM Zrt. nevet).
  • A minicrm.hu domainre érvényes biztonsági tanúsítvány (a böngésző címsorában található lakat ikonra kattintva tekinthető meg)
  • Domain: minicrm.hu. Fontos, hogy már a legkisebb eltérés is csalásra utal! Például, ha a domain névben egy kötőjel szerepel, vagy nem „.hu”-ra végződik.

2. Jelszó

  • Soha ne adjuk meg jelszavunkat emailben vagy telefonon keresztül. A MiniCRM soha nem kér jelszót telefonon vagy emailben!
  • A jelszó megadásakor ügyeljünk arra, hogy jelszavunk ne legyen se rövid, se könnyen kitalálható (például értelmes szó vagy azon alapuló).
  • Érdemes jelszó menedzsert és sehol máshol nem használt, minél hosszabb, de legalább 8 karakter, betűket, nagybetűket, számokat és egyéb írásjeleket tartalmazó jelszót használni a maximális biztonság érdekében.
  • Rendszeresen változtassuk meg jelszavunkat.

3. Kijelentkezés

  • A munka végeztével mindig jelentkezzünk ki a MiniCRM-ből, ha egy gépet mások is használnak, illetve ha egy idegen gépen lépünk be a MiniCRM-be.
  • Idegen gépen dolgozva használjunk inkognitó módot (privát böngészést). Az inkognitómódban megnyitott weboldalakat és letöltött fájlokat a rendszer nem rögzíti a böngészési, illetve letöltési előzmények között. A megnyitott inkognitóablak bezárása után a böngésző törli az összes új cookie-t.

Az inkognitó módról (privát böngészésről) további információkat