MiniCRM

Házhozszállítás kiértesítésének automatizálása

Automatizmus Email marketing

Miután ügyfelünk megrendelte és kifizette a terméket, a házhoz szállítást várja. Írjunk neki egy levelet, melyben értesítjük a pénz megérkezéséről, közöljük a házhoz szállítás várható idejét, és biztosítsuk arról, hogy munkatársunk meg fogja keresni telefonon a pontos időpont egyeztetése miatt.

Erre a folyamatra állítsunk be a MiniCRM-ben egy automatizmust, hogy a fenti levelet minden olyan ügyfelünk megkapja, aki a “Rendelés teljesítése” státuszba kerül.

Vegyünk fel egy teendő sablont is a munkatársunknak, hogy másnap hívja fel az ügyfelet a kiszállítás időpont egyeztetése miatt. Ezt a feladatot is automatizáljuk, nehogy elfelejtse a telefonhívást.

Az automatizmus beállításai

  • Típus: Státusz alapján
  • Feltétel: Rendelés teljesítése
  • “Csak új ügyfelek”

Ezek alapján azok az új adatlapok kerülnek be az automatizmusba, melyek a “Rendelés teljesítése” státuszba lépnek.

1. lépés: Email ügyfélnek

  • Késleltetés napban: 0
  • Időzítés: Bármely nap, bármikor
  • Email sablon: “Rendelés teljesítése kiértesítés”
  • Üzenet címzettje: Kapcsolódó cég/személy
  • Feladó: Adatlap felelőse

Ezek alapján, amint bekerül az adatlap a “Rendelés teljesítése” státuszba, automatikusan rögtön megkapja az ügyfél a rendelés teljesítéséről szóló email értesítésünket, melynek feladója az adatlap felelőse, a címzett pedig a kapcsolódó cég vagy személy lesz.

2. lépés: Teendő munkatársnak

  • Késleltetés napban: 1
  • Időzítés: Munkanap, 09:00 után
  • Teendő sablon: “Kiszállítás időpont egyeztetés”
  • Üzenet címzettje: Adatlap felelőse

Ezek alapján az előző email kiküldése után 1 munkanappal automatikusan létrejön az ügyfél adatlapjára egy teendő a munkatársunknak, hogy 09:00 után hívja fel az ügyfelet és egyeztessen vele időpontot a kiszállításra.

A fenti automatizmus beállítása természetesen módosítható, annak egyes lépései cégre szabhatóak, bővíthetőek.