KategóriaMiniCRM

MiniCRM mobiltelefon címjegyzék szinkronizáció

A MiniCRM naptár integációja után már mobiltelefonunk címjegyzékét is szinkronizálhatjuk a MiniCRM-mel, így ha egy ügyfél telefonál, látható lesz a neve és akár egyetlen kattintással eljuthatunk a hívás naplóból a MiniCRM-es adatlapjára is.

MiniCRM konkakt szinkronizáció hivás

Mit tud?

Sikeres integráció és szinkronizálás esetén telefonkönyvünkben megjelenik a rendszer által kiválasztott maximum 250 db kontakt. A kiválasztás során a rendszer a teendőinket vizsgálja meg a módosítás dátuma szerint, így azt az első 250 darab kontaktot szinkronizálja, akikkel aktívan foglalkozunk.

A szükséges fiók pár kattintással felvehető, utána pedig azonnal meg is jelennek a kontaktok nevei a programban.

Hibátlan integrációnál a címjegyzékben elérhető lesz:

  • a kontakt neve
  • a cégnév
  • az email cím
  • a telefonszám
  • a MiniCRM-es adatlapjára mutató link

MiniCRM konkakt szinkronizáció

Működést tekintve kizárólag read-only kapcsolódás valósítható meg, vagyis a telefonon végrehajtott módosításokat nem menti a MiniCRM.

Mire van szükség az integrációhoz?

  • Felhasználónév: A MiniCRM-be belépéshez használt email címünk
  • Jelszó: A felhasználónk saját jelszava (amit belépéskor használunk)
  • Szerver: cal.minicrm.hu

Az integrációhoz a címjegyzék, illetve telefonkönyv alkalmazásnak tudnia kell kezelni a CardDAV protokollt vagy pedig telepíteni kell hozzá egy olyan alkalmazást, ami lehetővé teszi annak kezelését.

A kontakt szinkronizációról bővebb információt és technikai segítséget az alábbi Súgó oldalunkon kaphatunk:

https://www.minicrm.hu/help/cimjegyzek-szinkronizalas/