MiniCRM

3 dolog a “Mai napom” képernyőről

0. Kezdjük azzal, hogy csináltunk nektek egy új képernyőt, aminek egy kis házikó a jele és mindig a modulok előtt található. Ha minden jól megy, a rendszerben töltött időtök nagy részét itt fogjátok tölteni. Pontosan amiatt készült, hogy a legfontosabb dolgokat egy helyről is elérjétek.

1. Feladatok egy helyen, priorizálva
Az a helyzet, hogy egy valós probléma és ebből fakadó igény volt, hogy miért nem lehet a feladataitokat egy helyről menedzselni?! Nehéz lett volna ezt nem belátni nekünk is, így megcsináltuk, inkább előbb, mint később. És ha már megcsináltuk, akkor úgy tettük ezt meg, hogy hasznos kis jószág legyen az időtök beosztásának szempontjából (erről olvass itt).

Igazából ezek a fajta teendőid lehetnek:

  • olyan mai feladat, amihez konkrét időpont tartozik
    Pl. ilyen lehet, hogy 11.00 kor kezdődik a Maksa híradó a magyar kettesen, nyilván nem szeretnéd sem lekésni, sem előbb ott ülni. Ezeket KIEMELT TEENDŐKÉNT kezeljük, amelyek mindig legfelül lesznek időrendi sorrendben, így ha mondjuk 9.00-kor van egy hívásod, vagy meetinged (lehet ez testhez állóbb példa), biztos lehetsz benne, hogy időben látni fogod.
  • olyan mai feladat, amihez NEM tartozik konkrét időpont
    Pl. ilyen lehet az, hogy meg kellene írnod egy emailt, de igazából mindegy is, hogy mi. A lényeg, hogy aznap szeretnéd megcsinálni, de azon belül nem fontos mikor. Ezeket simán a TEENDŐK szekció alatt fogod találni. Félreértés ne essék, az, hogy nincs konkrét időpontja aznapra, nem jelenti azt, hogy kevésbé fontos. Ugyanúgy a napod része, jó lenne megcsinálni!
  • olyan feladat, ami lejárt
    Pl. napok, esetleg hetek óta “ül” egy feladat, amihez hozzá sem nyúltál azóta, és vörösen izzik az adott adatlapon. Ha már arra sem vetted a fáradságot, hogy átütemezd (ennél is van jobb megoldás, mert akár meg is csinálhatnád), akkor mi ezeket mint lejárt feladatokat  a TEENDŐK szekcióba gyűjtjük neked.

A másod és hármadik kategóriából kieső feladatokat súlyozzuk sokminden alapján, (leginkább az alapján, milyen minősítésű és elkötelezettségű érdeklődőhöz/ügyfélhez kapcsolódik), és felállítunk neked egy sorrendet.

Amit ígérünk: Ha ezt a sorrendet betartod és a nap végére üres lesz a feladatlistád, akkor a Te és céged teljesítménye biztos, hogy növekedni fog (+ láthatsz egy jó kis napocska illusztrációt a feladatok helyén. Én például erre is rámennék!)

2. Hallgass Zen Mesterre, ő már sokat látott!
Hadd segítsünk! A képernyő jobb oldalán, a szürke függőleges sáv, téged monitoroz. Nem hobbiból, hanem hogy segíthessünk, mit tudnál a rendszerben jobban csinálni (ez nem feltétlen jár több idővel, sőt…)

Itt kap helyet az előzőleg említett Zen Mester, aki minden éjszaka megnézi mit csináltál, hogy állnak a hozzád tartozó feladatok, adatlapok, stb., és ezek alapján tanácsokat ad neked, mit csinálhatnál jobban. De innen elérheted a dokumentációt és videok oldalunkat is, sőt itt fogunk szekálni, ha nem használod a mobil verziót vagy a naptár szinkronizációt.

3. Mindörökké riportok (ha admin/menedzser típusú felhasználó vagy)
Mennyi új érdeklődőm lett összesen? Milyen az összes lezárási arányom? Mely felhasználók nem használják a rendszert vagy nem csinálnak semmit? Mekkora a bevételem? Ezeket mostantól itt követheted, a régi “vezetői dashboardot” megszüntettük.

Összességében, szeretnénk, ha egy helyről tudnád egy napodat végignyomni, és ehhez összegyűjtöttük a legfontosabb dolgokat. Eleinte új lesz, talán szokatlan is, de rengeteg időt spórolhatsz meg vele.

Érdekesnek találtad a bejegyzést?

Iratkozz fel blog értesítőnkre, és havonta elküldjük a legnépszerűbb cikkeket.

Kommentek: 0 hozzászólás


Szólj hozzá:


A bejegyzéshez nem lehet hozzászólni.