Adatlap elévülés riport

A SEO természetesen az egyik legfontosabb elem

Méred a lezárási arányt. Nézed az aktivitások számát összességében. Tudod mi a helyzet az új érdeklődőkkel. Mi a következő lépés?

A következő lépés szerintünk, hogy tudd melyik adatlapon mikor volt utoljára aktivitás, tehát nyitott vagy zárt üzleti lehetőségeid felé mikor „szagolt” bárki is.

Mi számít ez esetben aktivitásnak?

  • Automatikusan létrehozott hívás „log” amit androidos telefonod MiniCRM applikációjával érsz el. Hívod a telefonodról, mi meg automatikusan a hívást berakjuk az adott adatlap előzményeibe. Tök jó.
  • Email amit küldesz neki a rendszerből. Nem archivált email és nem is tömeges. Rendszerből elküldött egyedi email. Amiből kiderül, hogy tényleg foglalkoztál vele.
  • SMS ugyanígy. Nem tömeges, egyedi.

Ha ezeket folyamatosan csinálja mindenki, tehát minden potenciális és/vagy már lezárt üzleti lehetőség (tehát értékesítési adatlap) „gondozva van”, akkor valahogy így fog kinézni  ez a riport.

Mutatom a jót, nyitott üzleti lehetőségek értékesítési szakaszban, látszik, hogy folyamatosan aktivitás van az adatlapokon.

Screen Shot 2016-02-24 at 20.46.41

Ha nincsen aktivitás az adatlapokon, vagy volt valamikor, de nagyon régen (azt hogy mikor az látod a vízszintes tengelyen), akkor pedig ezt fogod látni.

Mutatom a rosszat, nyert üzleti lehetőségek, tehát kvázi vevőimmel történt aktivitásom. Nem nagyon foglalkoztam velük mostanában, így nehéz lesz újra eladni valamit.

Screen Shot 2016-02-24 at 20.34.05

Nézheted az összes státuszra az adatlapjaid, vagy szűrheted a státuszcsoportjaidon belülre. A lényeg, hogy kövesd mi történik velük, ha túl régóta nincsen aktivitás egy üzleti lehetőségen, attól nem várhatunk túl sok jó eredményt.