MiniCRM

[Újdonság] Wall of progress (Béta)

Mi ez? 

A MiniCRM szeretne eléd rakni egy új képernyőt, ahol egy másik “riportálási” szemszögből közelítheted meg a saját és kollégáid érdemi aktivitásait. Csekkold, hogy melyik nap milyen haladást és melyik ügyeken ért el a kollégád, vagy akár te magad. Listázzuk neked azokat az adatlapokat, amin érdemi előrelépés mutatkozott egy kiválasztott felhasználó egy adott napján.

Miért fontos ez? 

Egyszerűen és átláthatóan követheted saját/csapatod/céged érdemi aktivitásait, hogy az adott napon ki mivel foglalkozott, merre hajtotta a siker szekerét. Láthatod hol kell esetleg beavatkoznod, hol tudsz segíteni, ki min pörög.

Hogyan működik?

Egyelőre ez egy “Béta” verzió, felületen még nem találod meg a képernyőt, csak ha a belépés után a böngésződbe a rendszerazonosítód után beírod, hogy /#Newsfeed

Állíts be egy felhasználót, egy időpontot és nézd meg mi történt aznap!

Ki használhatja? 

A képernyő béta verzióban minden előfizetési csomag számára elérhető. A képernyő elérhető minden menedzser és admin jogosultságú felhasználónak.

 

 


 

Érdekesnek találtad a bejegyzést?

Iratkozz fel blog értesítőnkre, és havonta elküldjük a legnépszerűbb cikkeket.