Értékesítés, MiniCRM

Bisnode integráció érkezett a MiniCRM-be

Bisnode integráció

A Bisnode Európa egyik vezető digitális üzleti információszolgáltatója, amely cégekről tárolt információit már MiniCRM-ben is láthatod az új Bisnode integráció segítségével.

Érdeklődőidről már könnyedén megkaphatod az alábbi adatokat: adószám, alaptőke, alapítás éve, éves árbevétel, alkalmazottak száma, tevékenységi kör, bisnode frissítés dátuma, bisnode kockázati besorolás, weboldal, összefoglaló, állapot, telefonszám és email. 
Meglévő érdeklődők esetében, a fenti adatokat, akár egyesével is le lehet kérni, de használhatsz szűrőket is, hogy érdeklődőid egy csoportját töltsd fel friss adatokkal.
Új érdeklődők felvételekor a rendszer automatikusan megkeresi a Bisnode adatbázisban is az éppen rögzítésre kerülő céget és felkínálja a lehetőséget, hogy kiegészítse az újonnan felvett érdeklődő adatait.

Mit jelent ez gyakorlatban? Rengeteg megspórolt időt, amit azzal tölthetsz, hogy érdeklődőidet lezárd és nem azzal, hogy információt vadászol róluk. Engedd meg, hogy egy gyakorlati példával tegyem érthetőbbé a fenti állításomat.

A MiniCRM-en belül mindannyian követjük a fejszeélezés elvét. Ennek részeként megpróbálunk azokra a teendőkre koncentrálni, amik ténylegesen előrébb visznek és megpróbálunk minden olyan teendőt automatizálni, amit lehet. Ebbe a körbe tartozik az információgyűjtés érdeklődőinkről.

Az új értékesítési szemléletünk kialakításában is kulcsszerepet játszott a megfelelő minőségű kvalifikáció vagyis ügyfélminősítés. Olyannyira, hogy külön mezőt szenteltünk minden ügyfél ilyen módon történő bekategorizálására.
Minősítés: Minden felvett érdeklődő ügyfélminősítésen esik át objektív szempontok szerint (iparág, cégméret, éves árbevétel, alkalmazottak száma stb.), akár anélkül, hogy egyetlen szót váltottunk volna velük. Minden MiniCRM rendszert használó vállalkozásnak pontosan kell definiálnia saját célcsoportját, hogy a minősítést logikusan és jól végezhessék munkatársaik. A minősítés általában állandó és csak tág időközönként (1-2 év) változik.

    • Nem célcsoport: Az érdeklődő cég nem egyezik a meghatározott ügyfélprofillal. Általában nem vagy csak ritkán vásárolnak.
    • Célcsoport: Ideális ügyféljelölt, akit a vállalat meg szeretne célozni
    • VIP: A célcsoporton belüli kiemelt figyelmet érdemlők köre, ők költik a legtöbbet

Mivel a kvalifikációnak objektív mérőszámokon kell alapulnia, elvégzéséhez elengedhetetlen a pontos információk ismerete. Pontos információt viszont nehéz találni. Ezzel mi is szembesültünk, mikor esetenként hosszadalmas interneten való kutakodás előzte meg azt, hogy egy érdeklődőről kiderüljön, nem érdemes vele foglalkozni.
A beépített Bisnode adatbázis lekérdezéssel pont az ilyen problémákat szeretné orvosolni. Hogy belekóstolj ennek a szépségébe, havi 100 Bisnode lekérdezés lekérdezés ingyen jár MiniCRM előfizetésedhez.

Kívánunk neked haszontalan feladatoktól mentes, produktív napot.

Részletes infromációkért látogass el a help oldalunkra: https://www.minicrm.hu/help/bisnode/

Érdekesnek találtad a bejegyzést?

Iratkozz fel blog értesítőnkre, és havonta elküldjük a legnépszerűbb cikkeket.

Kommentek: 0 hozzászólás


Szólj hozzá:


A bejegyzéshez nem lehet hozzászólni.