ÚJ: Naptárszinkronizálás az időpontfoglalóban!

Naptárszinkronizálás az időpontfoglalóban, és még néhány hasznos fejlesztés

Új funkció került kialakításra a rendszerben! Mostantól lehetséges a naptárszinkronizálás az időpontfoglalóban: összekötheted a MiniCRM-es időpontfoglalódat egy tetszőleges Google naptárral, így a szabad időpontok kiadásánál a MiniCRM az egyéb elfoglaltságaidat is figyelembe fogja venni. Új fejlesztésünknek köszönhetően teendősablonokat is beállíthatsz, és a mobilodon is nyomon követheted a foglalások beérkezését mostantól.

Élőben néznéd meg az új lehetőségeket a MiniCRM időpontfoglalóban? Katt ide a videóhoz!
 

Kinek hasznos a naptárszinkronizálás az időpontfoglalóban?

Vannak a MiniCRM-ben vezetett teendőiden kívül más feladataid is? Naná, hogy vannak! Mostantól ezeket is figyelembe veszi az időpontfoglaló, egy nagyon egyszerű összekötés után. 

Tehát, ha kínálsz bármilyen időpontot az ügyfeleid, partnereid vagy kollégáid számára, az időpontfoglalóval biztosan te is fogsz tudni időt spórolni!
Néhány konkrét ötlet a gyakorlati használatra: 

  • kimennétek ügyfélhez tárgyalni / beszerelni / szervízelni / bejárni? Küldj nekik időpontfoglalót az ügyfélért felelős kolléga naptárával összekapcsolva!
  • tanácsadással, oktatással, konzultációkkal vagy tréningekkel foglalkoztok? Küldj az ügyfelednek a regisztráció után visszaigazoló emailben időpontfoglalót a gördülékeny szervezés érdekében! (Amúgy ez baromi profi érzést kelt az ügyfélben is!)

Hol érhető el a naptárszinkronizálás az időpontfoglalóban?

A naptárszikronizálást a profilbeállításaid között fogod tudni beállítani. Nem probléma, ha nem Gmail-t és Google naptárat használtok a cégben! Egy tetszőlegesen választott Gmail-es email címmel is össze tudod kötni a MiniCRM-es időpontfoglalódat. 
 
naptárszinkronizálás az időpontfoglalóban
 
A zöld gombra kattintva néhány lépésben könnyedén összekötheted a Google naptárod az időpontfoglalóval.
 

Hol érhető el a teendősablonok hozzáadása az időpontfoglalóhoz?

Mostantól a megszokott módon elkészített teendősablonodat is hozzáadhatod az időpontfoglalódhoz! Ennek köszönhetően amikor jön egy új foglalás, az adatlapon ez a konkrét teendősablon segíti a foglalás hatékony és sztenderdizált kezelését a cégnél.

Milyen előnyei vannak ennek?

  • minden kolléga tudni fogja, mik a pontos lépések egy új foglalás beérkezése után
  • minőségbiztosítási célból szuper ötlet egységesíteni a folyamatokat, mely folyamat során nagyon jól jön a teendők sablonizálása –> így minden ügyfél ugyanabban az élményben részesül
  • szabadságolások időszakában kevesebb segítséggel tudják végezni a kollégák egymás munkáját

teendősablon az időpontfoglalóban

Hol kapcsolhatom be az értesítéseket az új időpontfoglalásról?

 
Ugye milyen jó naprakésznek lenni? Csupán néhány kattintásg beállítani a MiniCRM applikáció segítségével az automatikus értesítőket, amelyek mindig jelezni fogják a telefonodon ha új időpontfoglalás érkezik. 
 
A profilbeállításoknál tudod bekapcsolni az értesítéseket: 
 
teendő értesítések időpontfoglalóhoz
Plusz egy extra hasznos infó: ha egy időponton ketten vagy többen szeretnétek jelen lenni, pipáld be ezt a mezőt!

naptárszinkronizáció az időpontfoglalóban

Jelentkezz be a saját rendszeredbe, és próbáld ki az új funkciókat az időpontfoglalóban: www.minicrm.hu

Ennél részletesebb leírásra van szükséged? Minden hasznos infót összegyűjtöttünk súgócikkünkben, amit csak az időpontfoglalóról tudni érdemes!
 
Javaslatod van az új funkció, vagy a mobil alkalmazás működéséhez? Hiányzik valami a gyakorlati használathoz?
  • Nézd meg a Kívánságlistán, lehet, hogy már felkerült a kérések közé!
  • Like-old a meglévő kérést, ha szerepel benne a Te igényed! A legtöbb Like-ot kapott kérések közül válogatunk, mikor javítunk a meglévő funkciókon, vagy újat akarunk gyártani Nektek!
  • Vedd fel új kívánságként, ha nem találod a korábban felvett kérések listájában!