Milliárdos exit után is van értelme újrakezdeni a cégépítést – Dorcsinecz József és a pepita.hu és szallas.hu story

Cégépítők – Dorcsinecz József

“A nap végén mindenkinek ugyanazok a lehetőségei vannak” – vallja Dorcsinecz József, a Szallas.hu és a pepita.hu társalapítója, aki a magyar turisztikai szektor meghatározó vállalkozását eladva a nulláról kezdett új vállalkozásba. Az online kereskedelmi szakember nem hisz az egyszereplős piacban, szerinte még egy most, újonnan induló marketplace-nek is van esélye piacvezetővé válni Magyarországon.

“Akkor tudsz reálisan valamit számonkérni, ha tudod, hogy miről beszélsz” – mondja azzal kapcsolatban, hogy egy cégvezetőnek mennyire kell testközelből ismernie minden folyamatot, amelynek köze van az eredményességhez, a hatékonysághoz. Ha megvannak az alapok, akkor lehet beszélgetni az alternatív megoldásokról, de ehhez meg kell ismerni a feladatokat, még akkor is, ha ehhez be kell állni 1-2 napra például raktározni.

A Cégépítők podcastben Egerszegi Krisztián ezúttal Dorcsinecz József cégvezetővel beszélgetett a Szallas.hu kezdeteiről és eladásáról, üzlet és barátság kapcsolatáról, valamint a cégvezető felelősségéről és hitelességéről.

Az adásban szóba került még a magyarországi e-kereskedelem rövid fejlődéstörténete és jelenlegi állapota, illetve az új belépők lehetőségei egy látszólag már beállt piacra.

Az adás hallgatóit közelebb engedjük kicsit a milliárdos online vállalkozások felépítéséhez és vezetéséhez, a sikerhez szükséges vállalkozói és cégvezetési kultúrához, de az is szóba kerül, hogy mennyire ajánlott és szükséges a nagy célok érdekében a külső tőke bevonása az üzletbe.

De még ennél is sokkal többről lesz szó, a teljesség igénye nélkül a következő témákat vették elő a beszélgetőpartnerek a műsorban:

  • A nagy üzlet fiatalon, hogyan éltek a Szallas.hu vezetői a kezdeti sikeres években?
  • Mikor kell elkezdeni feladatokat delegálni, és miért nem kontrollálhatnak mindent a vezetők?
  • Mekkora szerepe van valójában a Szallas.hu-nak a magyar turisztikai szektorban?
  • Régiós terjeszkedés: célok, buktatók, konklúzió – mennyire volt sikeres?
  • Mekkora a verseny belülről az e-kereskedelmi piacon?
  • Hogyan száll harcba egy magyar cég a nulláról indulva a teljes magyarországi online konkurenciával?
  • Mennyire fontos egy sikeres online vállalkozásnál a személyes kapcsolat?
  • Mit tanácsol egy sikeres magyar online vállalkozó a KKV-szektor sikerre éhes szereplőinek?

Hallgasd a Cégépítőket a kedvenc platformodon:

Spotify: kattints ide
Apple Podcast: kattints ide
SoundCloud: kattints ide
Google Podcast: kattints ide
Youtube: kattints ide

Szeretnél növekedni, de közben a fenntarthatóságra is hangsúlyt fektetnél? A MiniCRM-mel akár ez is lehetséges. Kattints a linkre az EXTRA tartalmakért!

A Cégépítők podcast felvétele a MiniCRM megbízásából történik, melyben a Brocasterz Podcast Stúdió a partnerünk. Az adások menedzsmentjét a Brocasterz Podcast Ügynökség csapata végzi.