Így támogatja a MiniCRM az asztalos cégedet

asztalos CRM

Asztalosként, bútorkészítőként számos kihívás nehezítheti az életedet. Most abba bele se megyünk, hogy drágább lett az alapanyag, megnőttek az üzemanyagköltségeid és alig találsz megfelelő munkaerőt. Inkább fókuszáljunk azokra a nehézségekre, amiken módodban áll változtatni.

Ilyen például az ügyfélszerzés, a feladatkezelés, az információáramlás vagy éppen az időrabló adminisztráció. Ez azonban igencsak sokfelé terület, és számos megoldandó probléma. Mi lenne, ha egyetlen szoftver segítene rendet vágni az összesben?

Mi is a CRM és mire való?

Ha a szótári definíciót nézzük, akkor a CRM egy ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, szoftver. A kezdeti, évtizedekkel ezelőtti CRM-ekre ez teljes mértékben igaz is volt, hiszen kizárólag arra lehetett őket használni, hogy egy helyen tároljuk és kezeljük az összes ügyfél minden adatát. Azóta azonban sok víz lefolyt a Dunán (és sok fejlesztő izzadt a monitor mögött), így ennél ma már sokkal-sokkal többre képesek a CRM-rendszerek.

Képesek például arra, hogy teljes értékű feladatkezelőként funkcionáljanak. Ha ismered a Trello alkalmazást, akkor lehet elképzelésed a működéséről. Ha nem, akkor képzelj magad elé egy online felületet, ahol virtuális cetliken látod, hogy mikor milyen teendőd van. Csakhogy ezekhez a cetlikhez felelőst és határidőt rendelhetsz, feltölthetsz hozzájuk fájlokat, kommentet írhatsz hozzájuk, és behívhatsz rájuk más kollégákat.

MiniCRM asztalos

A CRM-ek ezen kívül támogatják a HR-t, az értékesítést, a számlázást – és lényegében bármit, hiszen tengernyi lehetőség áll a rendelkezésünkre. Mielőtt a kis X-re kattintanál a böngésződben, mondván, hogy ez őrületesen bonyolult lehet, hadd nyugtassunk meg! A CRM-szoftvereket a saját céged igényei szerint állíthatod össze. Csak annyi és csak olyan funkció kerül bele, amire valóban szükséged van.

5 ok, amiért érdemes bútorkészítőként CRM-et használnod

Hogy több ügyfeled legyen

Kezdjük azzal, hogy miként lesz több ügyfeled, ha a CRM-rendszer mellett döntesz. Nos, úgy, hogy a szoftverrel fel tudod pörgetni az értékesítésedet. Az értékesítőid – vagy te magad – felelőssel, határidővel ellátott feladatkártyákat kapnak a teendőikről, így még véletlenül sem fordulhat elő, hogy egy-egy érdeklődőről elfeledkeztek. További segítség, hogy automatikus riportokon keresztül tekintheted át, hogyan teljesít az értékesítésed.

Hogy minden ügyfél minden adatával tisztában legyél

Kellemetlen: felhív egy ügyfél, és megkérdezi, hogyan álltok az új konyhájával. Neked viszont kapásból fogalmad sincs, hogy kivel beszélsz, és miben állapodtatok meg. A CRM-szoftvered segít: csak megnyitod az ügyfél adatlapját (akár mobilról is), és azonnal látod, hogy hol tartotok a folyamatban, milyen e-mailváltás történt, és mik az elvárásai. Ezzel bizony jelentősen növelheted az ügyfélelégedettséget!

Hogy átlásd a cég összes munkatársának a feladatait

Ez nem kémkedést jelent és nem is kontrollmániás főnökösködést! Egyszerűen arról van szó, hogy tudnod kell, hogy állnak a projektek, miként halad a munka. De ha ehhez mindig e-mailt kell írni, telefonálni vagy személyesen érdeklődni, akkor a munkaidőd nagy része ezzel megy el. Inkább használj CRM-et, és lásd át mindenki feladatait egy online felületen – és avatkozz be, ha valami nem a tervek szerint halad.

MiniCRM kanban tábla

Hogy zökkenőmentesebb legyen az információáramlás

Tegyük fel, hogy a helyszínen az egyik kollégád felvette a méreteket, az igényeket és megállapodott egy határidőben az ügyféllel. Szépen fel is írta egy kockás füzetbe, amit aztán sajnos elhagyott. Vagy csak megjegyezte az adatokat – csak éppen rosszul. A CRM-rendszerrel mindez sokkal egyszerűbb: a helyszínen a szoftverbe rögzítheted az adatokat (vagy feltölthetsz egy fotót), és az onnantól kezdve atombiztosan ott marad – plusz minden kolléga bármikor megnézheti.

Hogy kevesebb időd menjen el „papírmunkával”

„Köszönjük az érdeklődést, hamarosan keresni fogjuk / Mellékelten küldjük a számlát / Kérjük, írja meg, mikor lenne Önnek alkalmas a helyszíni felmérés” – csak néhány példa olyan e-mailekre, amik százával röppennek ki minden hónapban. Kézzel megírogatni az összeset rengeteg munkaórát visz el. A CRM-mel erre azonban nincs szükség, mert a szoftver képes automatikusan kiküldeni az előre megírt sablonleveleket – és ezzel még csak egy kis szeletét említettük az automatizmusban rejlő lehetőségeknek.

Dönts magyar CRM mellett!

Most, hogy kiderült, mennyi mindenben támogatja a CRM az asztalos, bútorkészítő cégedet, idei kiválasztani a piacon elérhető szoftverek közül az ideálisat – vagyis a MiniCRM-et. Hogy miért gondoljuk, hogy a mi CRM-ünkkel jársz a legjobban. Azért, mert…

…magyar fejlesztésű, magyar nyelvű szoftver, amihez persze a támogatást, segítséget is az anyanyelveden veheted igénybe (a MiniCRM amúgy elérhető angolul, sőt románul is).

… kifejezetten a kis- és középvállalkozások igényeihez igazítva alkottuk meg tizennégy éve – és fejlesztjük azóta is a magyar vállalkozások visszajelzései és elvárásai alapján.

…a MiniCRM a felhőben van – nem kell semmit telepítened, a böngésződből bárhonnan, bármikor eléred. És van egy remek mobilos appunk is hozzá.

…egyedi árajánlatot kapsz, aminél figyelembe vesszük az igényeidet és a választott funkciókat.

…már most is számtalan hazai asztalos, bútorkészítő használja a MiniCRM-et, összesen pedig több mint 2000 magyar kkv tette már le a voksát a szoftverünk mellett.

…nem kell azonnal döntened. Próbáld ki az ingyenes tesztverziót, és győződj meg a saját szemeddel a MiniCRM képességeiről.