Adatlap elévülés riport

A SEO természetesen az egyik legfontosabb elem

Méred a lezárási arányt. Nézed az aktivitások számát összességében. Tudod mi a helyzet az új érdeklődőkkel. Mi a következő lépés?

A következő lépés szerintünk, hogy tudd melyik adatlapon mikor volt utoljára aktivitás, tehát nyitott vagy zárt üzleti lehetőségeid felé mikor „szagolt” bárki is.

Mi számít ez esetben aktivitásnak?

  • Automatikusan létrehozott hívás „log” amit androidos telefonod MiniCRM applikációjával érsz el. Hívod a telefonodról, mi meg automatikusan a hívást berakjuk az adott adatlap előzményeibe. Tök jó.
  • Email amit küldesz neki a rendszerből. Nem archivált email és nem is tömeges. Rendszerből elküldött egyedi email. Amiből kiderül, hogy tényleg foglalkoztál vele.
  • SMS ugyanígy. Nem tömeges, egyedi.

Ha ezeket folyamatosan csinálja mindenki, tehát minden potenciális és/vagy már lezárt üzleti lehetőség (tehát értékesítési adatlap) „gondozva van”, akkor valahogy így fog kinézni  ez a riport.

Mutatom a jót, nyitott üzleti lehetőségek értékesítési szakaszban, látszik, hogy folyamatosan aktivitás van az adatlapokon.

Screen Shot 2016-02-24 at 20.46.41

Ha nincsen aktivitás az adatlapokon, vagy volt valamikor, de nagyon régen (azt hogy mikor az látod a vízszintes tengelyen), akkor pedig ezt fogod látni.

Mutatom a rosszat, nyert üzleti lehetőségek, tehát kvázi vevőimmel történt aktivitásom. Nem nagyon foglalkoztam velük mostanában, így nehéz lesz újra eladni valamit.

Screen Shot 2016-02-24 at 20.34.05

Nézheted az összes státuszra az adatlapjaid, vagy szűrheted a státuszcsoportjaidon belülre. A lényeg, hogy kövesd mi történik velük, ha túl régóta nincsen aktivitás egy üzleti lehetőségen, attól nem várhatunk túl sok jó eredményt.

 

 

Ajánlott cikkek

Gyors szűrők

Gyors szűrők

2021. 06. 08.

MiniCRM bemutatása

2012. 05. 07.