
Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje
Közzétéve: 2025. 09. 04.
/
Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Egy cég irodája egyben a legfontosabb névjegye is. Az üzleti partnerek, ügyfelek mind-mind a helyiség alapján vonják le az első következtetést, amikor belépnek az irodába. Sőt, már az előtt: ha…
„2 hétig bírtam a megérdemelt nyugdíjas éveket” | Balogh Petya és a Startup Hungary story
Közzétéve: 2022. 08. 10.
/

„Egy startup és egy KKV is akkor lesz sikeres, ha a vezető felnő a feladathoz” – az állítással már azért sem érdemes vitatkozni, mivel Balogh Petyától hangzik el a Cégépítők…
Kevés törvény kavart nagyobb port a magyar vállalkozások körében, mint a nyáron elfogadott kata változtatás. A legfrissebb adatok szerint mintegy 450 000 katás vállalkozás és cég működik hazánkban, az intézkedés…
A lelki, mentális felkészültség sokkal-sokkal fontosabb, mint gondolnád. Egyáltalán nem véletlen, hogy az olyan élsportolókat, mint Lewis Hamilton vagy Cristiano Ronaldo saját sportpszichológus segíti. Hogy miért van erre szükségük? Mert…
Az egód, mint a céged építésének legnagyobb ellensége | Biros Levente és az onlineMárkaboltok story
Közzétéve: 2022. 07. 20.
/

„Egy vállalkozó akkor sikeres, ha minden munkatársa sikeres” – könnyen lehet, hogy pusztán ennek a gondolkodásmódnak a befogadása is szemléletváltással ér fel sok cégvezető számára. Annál is inkább, mivel a…
Gondold végig egy pillanatra, hogy mi mindent csináltál/csináltatok a cégnél az elmúlt egy hétben. Alighanem akadt ezek között olyan feladat, amire azt mondtad: micsoda idő- és energiapocsékolás. Lehet, hogy a…