Ügyfélvisszajelzések felhasználása

Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje

Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Automatizált út a Forbes sikerlistájára

Az ALH Consulting története egészen egyedülálló sikersztori a marketing piacon, amit az üzleti világ is elismer: Pál Zoltán Gábor, a cég tulajdonosa tavaly a Forbes “30 sikeres fiatal 30 alatt”…

Tovább olvasom

Buyer persona – Hogyan forradalmasította az értékesítésünket?

Rögtön el kell szomorítsalak. Na nem nagyon, csak annyira, hogy elmondjam, ez nem egy “5 tipp, amitől már holnaptól gyilkos értékesítésed lesz”, ugyanis abból már van épp elég az interneten.…

Tovább olvasom

12 ok, ami miatt többet értékesít egy CRM-et használó cég

(tovább…)

Tovább olvasom

8+1 tipp, hogy garantáltan elveszítsd a legjobb értékesítődet

Unod már, hogy a legjobb értékesítőid milliókat hoznak a cégnek? Hogy hónapról hónapra túlszárnyalják a célokat, inspirálják a csapatot és lehetővé teszik a cég növekedését?  Friss statisztikák, valamint a saját…

Tovább olvasom

100 milliókat ajándékoznak az értékesítők a konkurenciának

Egyre nagyobb biznisz lett megtölteni a közösségi médiát olyan vállalkozói tippekkel, hogy higgy a termékedben, legyél más mint a többiek és rögtön özönleni fognak a vásárlók. Bármennyire is szeretnénk hinni…

Tovább olvasom

Így lett a MiniCRM az első munkatársam

Gondolom mindenki úgy kezdi a vállalkozását, hogy elővesz egy füzetet, és abba kerül bele minden, ami a vállalkozásával kapcsolatos. Én legalábbis így kezdtem.  Miután bármi beindul, ebbe a füzetbe kerülnek…

Tovább olvasom
1 32 33 34 35 36 86