Adatok importálása Excelből több kapcsolattartó esetén

Saját ügyféladatbázisod .XLSX vagy .CSV formátumban tudod betölteni a MiniCRM-be.

Lehetőséged van több kapcsolattartót is betölteni egyszerre.

A művelet elvégzéséhez adminisztrátori jogosultságra van szükséged. Javasoljuk, hogy első körben a betöltést a táblázat fejlécével és egy-két próba sorral (adatlappal) végezd el, hogy bizonyosan az általad kívánt módon kerüljenek be az adatok! Ha a végeredmény megfelelő, akkor érdemes elvégezni a teljes adatbetöltést a táblázattal.

A táblázat fejléce tartalmazza azokat a mezőket, amiket MiniCRM-be fel szeretnél tölteni.

Az adatbetöltés alapjait itt tudod elsajátítani: Hogyan Működik az adatbetöltés

Fontos, hogy kilencnél több kapcsolattartó esetében minden további kapcsolattartót az EXCEL táblázat új sorában kell folytatnod az alábbiak szerint:

  • A cég nevét és e-mail címét minden új sorban meg kell adnod.
  • A cég esetében adószám vagy e-mail cím egyezzen, mert a rendszer ez alapján azonosítja a kapcsolattartókat.
  • Adatmódosító feltöltést kell végrehajtanod, minden esetben.

 

Tehát 9 kapcsolattartó esetében az EXCEL táblázatod 1 soros lesz.
Fontos! Ha több, mint 9 kapcsolatot töltenél fel egyben, akkor a táblázatod több soros lesz. De a „Cég” és a „Személy 1”-re vonatkozó mezők minden sorban meg kell egyezzenek!

A példa fájlt itt találod, ha EXCEL táblázatként is megnéznéd: Minta fájl

Ha mindent jól csináltál, akkor az összes kapcsolattartó bekerült a rendszeredbe.