NAV ellenőrzés – Adóhatósági ellenőrzés XML mentése

Ha MiniCRM Számlázót használsz és NAV ellenőrzést kapsz, akkor az alábbi módon tudod elküldeni nekik a Számlázó termékben lévő számlák adatait XML-ben.
A következő lépések végrehajtásához adminisztrátor jogosultság szükséges!

1.) Készíts egy szűrőt azokról a számlákról, amelyekről az XML mentést szeretnéd elküldeni, majd mentsd el a szűrőt.

2.) Kattints a szűrő alatt a Mentés fájlba gombra és válaszd az Adóhatósági ellenőrzés XML mentése lehetőséget.

3.) Kattints a Mentés fájlba gombra.

Ekkor a rendszer küld neked egy emailt arra az email címre, amivel bejelentkeztél.

4.) Nyisd meg a kiküldött emailt.

Ebben az emailben lesz egy link, amire kattintva megkapod a számlákról tárolt adatokat XML-ben. Ezt küldd el az ellenőrnek és kész is vagy.

Ha a számítógépedre szeretnéd letölteni az XML-t, kattints a linkre jobb egérgombbal, és válaszd a Link mentése másként lehetőséget.