Egyedi szűrő készítése

A MiniCRM-ben ezekre tudsz szűrni:

Szűrő létrehozása:

Korlátozott felhasználóként csak azokra az adatlapokra tudsz szűrni, ahol van feladatod vagy Te vagy a felelőse.

1.) Kattints a felső kék sávban arra a modulra, amiben szűrni szeretnél.

2.) Jobb oldalon kattints a Szűrésre.

3.) Válaszd a Szűrő létrehozását.

 

4.) A megjelenő kék sávban kattints az uj feltétel gombra és adj hozzá kötelező feltételt a szűrődhöz.

Az opcionális feltételt csak haladóknak javasoljuk. Ha több kötelező feltételt használsz, akkor mindegyiknek teljesülnie kell az adatlapon ahhoz, hogy bekerüljön a szűrőbe.
Például: Gipsz Jakab a felelőse és VIP a Minősítése és nincs következő teendő felvéve.

6.) Kattints a megfelelő mezőre.

A megjelenő ablak bal oldalán találod a kategóriákat, jobb oldalon pedig a használható mezőket. (A képen példaként adtuk hozzá az “Adatlap” – ” Rögzítés dátuma” feltételt.)

7.) Miután eltűnt az ablak, a kék sávban megjelenő harmadik dobozban van a kiválasztott feltételed.

8.) Ezekre a dobozokra kattintva tudod megadni a pontos feltételt.

(Például: Legfeljebb 3 napja volt a rögzítés dátuma az adatlapnak.)

9.) A Mentés gombra kattintva el tudod nevezni, és menteni a szűrőt.

Az elmentett szűrőket késöbb meg tudod nyitni, át tudod nevezni vagy tudod lomtárazni.

Szűrő találati lista szélsőséges esete:

 

Ha nagy az adatbázisod és a szűrő feltételeknek megfelelő találati lista emiatt eléri az 1000 db-ot, akkor a “Figyelem! A szűrőnek több mint 1000 elme van!” üzenetet látod a képernyőn és 1000 db találatot jelez a rendszer. Ez nem hiba! A funkció a gyorsabb találati lista megjelenítése miatt lett kitalálva. Ez leginkább az e-mail szűrések esetén gyakori a listába bekerülő adatlapok darabszáma miatt. Tömeges email küldés esetén vagy adatbázis exportálásakor az összes találat bekerül, csak a MiniCRM felületen látsz 1000 db-ot.