Bevezetés a Számlázóba

A MiniCRM számlázó modulja a többi modulhoz hasonlóan adatlapokat kezel. Emellett egy hivatalos számlázó program is a rendszeren belül. Papír és elektronikus számlát egyaránt ki tudsz állítani ebből a modulból.

Minden számlának van egy számla oldala, ahol a számlakiállító és az igénybe vevő adatai, dátumok és egyéb számlaadatok, valamint a számlatételek szerepelnek, és egy adatlapja, amelyen a MiniCRM teendők, levelezések vezethetők.

A számlázó státuszai nem testreszabhatók, a számlák státusza manuálisan nem módosítható. A számlához tartozó műveletek hatására kerül az adatlap a megfelelő státuszba.

A számlázóval többféle bizonylat készíthető: ajánlat, díjbekérő, számla. Ezeknek eltérő az életciklusa, eltérő műveletekkel. Könyvelési, adójogi szempontból a számla típusú bizonylatnak van jelentősége.

A számla kiállítása csak előfizetőink számára elérhető, a tesztidőszakban ez a funkció nem használható.