Modulok a MiniCRM-ben

Mi a modul?

Az első dolog, amit minden bizonnyal észre fogsz venni, amikor belépsz a MiniCRM-be, hogy moduláris felépítésű. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy egy-egy modul egy-egy konkrét folyamatot fog támogatni a cégedben.

Miért, így alakítottunk ki? Azért, mert minden üzleti folyamat egyedi, meghatározott lépésekből áll, meghatározott feladatok kapcsolódnak ezekhez a lépésekhez és specifikus adatokra van szükség a feladatok végrehajtásához is. Egy példával szemléltetve egy új érdeklődőt nem kezelhetünk ugyanúgy, mint egy rendezvényt.

A MiniCRM-ben különböző folyamatok támogatására alkalmas modulokat találsz, ezek közül láthatsz párat az alábbi képen.

Modulok

A következő képen azt láthatod, hogy hogyan néz ki egy modul főoldala. 

Értékesítési modul

  1. A piros kerettel jelölt felső kék sávban látod a hozzáadott moduljaidat. Az egyes modulok nevére kattintva a modul alapértelmezett főoldala fog megjelenni.
  2. Bal oldalon egymás alatt látod a modulban található adatlapjaidat. Attól függően, hogy milyen folyamatot kezelsz az adott modulban, ezek jelenthetnek értékesítési lehetőségeket, projekteket, hibajegyeket, megrendeléseket, számlákat, stb…Az adatlapok sorrendjét a hozzájuk kapcsolódó következő teendő időpontja határozza meg. Legfelül látod azokat az adatlapokat, amikhez lejárt (múltbeli) feladat tartozik, utánuk jönnek az aznapi, másnapi, jövő heti, jövő havi feladatokkal ellátott adatlapok, és így tovább.TIPP: Soha ne legyen lejárt teendőd! Ha elvégeztél egy feladatot, zárd le a teendőt, ha pedig nem foglalkoztál vele, napold el egy másik időpontra, amikor biztosan tudsz vele foglalkozni. 
  3. Jobb oldalon találod a kiválasztott modul státuszfáját. Az ebben szereplő státuszok mutatják a modul által támogatni kívánt folyamat nagyobb mérföldköveit.

Tipp: A modulra tekinthetsz úgy, mint egy mappára a számítógépeden, amiben az egyes adatlapok az egyes fájlokat jelölik!

Modul típusok

Modulok testreszabható státuszokkal:

  • Projektek
  • HR
  • Rendezvény
  • Partnerek
  • Ügyfélszolgálat

Modulok fix státuszokkal:

  • Értékesítés
  • Számlázás
  • Megrendelés
  • Webshop

Az első és legfontosabb modul a MiniCRM-ben az Értékesítés. A MiniCRM egy ügyfélkapcsolat kezelő szoftver, tehát az értékesítési folyamat támogatása az egyik fő erőssége.

Attól függően, hogy milyen az értékesítési folyamatod, két lehetőséged van annak támogatására.

Ha fontos számodra az ügyfélminősítés és jelentős mennyiségű érdeklődőt kezelsz havi szinten, akkor a fix státuszokkal rendelkező Értékesítés modult érdemes használnod.

Az Értékesítés modul előnyei: 

  • Az érdeklődőket egyszerűen és átláthatóan minősítheted a modul által kínált három kategória alapján (Nem célcsoport, Célcsoport, VIP).
  • Fix státuszok, amik segítenek az egyes érdeklődők közti fontossági sorrend kialakításában az alapján, hogy milyen értékesítési lehetőség rejlik bennük. Az értékesítés lépéseit (a folyamatot, amelyen az érdeklődő végigmegy) magán az adatlapon tudod majd követni.
  • Az érdeklődő automatikusan halad végig a státuszokon a folyamat aktuális állapotának függvényében.

Az alábbi képen az Értékesítési modul fix státuszai láthatóak.

Értékesítési modul státuszok

Ha nem akarod minősíteni az érdeklődőidet vagy csak az értékesítés egyes lépéseire szeretnél fókuszálni, akkor valamelyik általános, testre szabható státuszokkal rendelkező modulunkat célszerű választanod, például a Projektek modult.

Általános modul előnyei:

  • Az értékesítés lépései egyből a főoldalon, státuszok formájában láthatóak, nem kell megnyitni magát az adatlapot.
  • Testre tudod szabni a teljes folyamatot, hiszen a státuszokat magad alakíthatod ki.

Az alábbi képen a Projekt modul átalakítható státuszai láthatóak.

Projekt modul

 

Tipp: Tanácsadód segíteni fog a céged számára legmegfelelőbb modul kiválasztásában!

A következő videóban megmutatjuk hogyan tudsz új modult felvenni.

Ebben a videóban a Projekt modul státuszainak testreszabását mutatjuk meg.