Hogyan vehetek fel új felhasználót a rendszerbe?

Ehhez adminisztrátori jogosultságra van szükséged!

1.) Kattints a bal oldalon található menüsávban legörgetve a  beallitasok-gomb Beállítások menüpontra.

 

2.) Kattints az új user gombra.

 

3.) A megjelenő ablakban add meg, hogy milyen névvel és email címmel fogja használni a MiniCRM-et.

 

4.) Kattints a hozzáadás gombra a felhasználó létrehozásához

Ezután a kollégád kapni fog egy emailt, amiben lesz egy link. Erre kattintva tud jelszót készíteni magának.

Egy hétig érvényes a link az emailben. Ha ez idő alatt nem készített jelszót, akkor új emailt kell kérnie.

5.) Állítsd be az új felhasználó jogosultságait, hozzáférését

Felhasználóknak különböző jogosultságokat tudsz beállítani, illetve jogosultságtól függetlenül korlátozhatod a termékeket, amiket lát.