Hogyan kezdjem el beállítani a MiniCRM-et?
1.) Állítsd be a megfelelő terméket, és add meg az alapinfókat.
![](https://minicrm-wp-help.s3.amazonaws.com/uploads/2017/03/Screenshot-2022-12-01-at-09.25.01.png)
2.) Állítsd be a szükséges adatlap mezőket a termékeidben, amiket később használni szeretnél.
![](https://minicrm-wp-help.s3.amazonaws.com/uploads/2017/03/Screenshot-2022-12-01-at-09.26.07.png)
3.) Ha értékesítési folyamatokon túl mást is szeretnél a MiniCRM-ben kezelni, akkor állítsd be a szükséges státuszokat.
![](https://minicrm-wp-help.s3.amazonaws.com/uploads/2017/03/Screenshot-2022-12-01-at-09.26.26.png)
4.) Töltsd be a meglévő adatbázisod.
![](https://minicrm-wp-help.s3.amazonaws.com/uploads/2017/03/Screenshot-2022-12-01-at-09.26.45.png)
5.) Hozd létre a saját sablonjaidat, amiket az emailezéshez szeretnél használni.
![](https://minicrm-wp-help.s3.amazonaws.com/uploads/2017/03/Screenshot-2022-12-01-at-09.27.19.png)
![](https://minicrm-wp-help.s3.amazonaws.com/uploads/2017/03/Screenshot-2022-12-01-at-09.28.24.png)
![](https://minicrm-wp-help.s3.amazonaws.com/uploads/2017/03/Screenshot-2022-12-01-at-09.28.42.png)
8.) Hívd meg kollégáidat a rendszerbe, és kezdjétek el használni a kész MiniCRM rendszereteket.
![](https://minicrm-wp-help.s3.amazonaws.com/uploads/2017/03/7-scaled.jpg)
addkeyboard_arrow_down
Kapcsolódó témák