Felhasználói jogosultságok
1.) Kattints a bal oldali menüsávban a Beállításokra és ezen belül a Felhasználók menüpontra.
2.) A Felhasználók menüben kattints a felhasználó nevére.
3.) Profilján állítsd be a termékekhoz való hozzáférését, valamint jogosultsági szintjét.
A felhasználók jogosultságainak 4 csoportja van:
*Csak azok az adatlapok, amelyeknek ő a felelőse, vagy van felvéve nyitott teendő számára.
Adminisztrátor
Mindent lát, az összes funkcióhoz van hozzáférése. Legalább egy adminisztrátornak kell lennie a rendszerben.
Menedzser
Minden adatot lát, de rendszerszintű beállításokhoz és automatizmusokhoz nincs hozzáférése, és lementeni sem tud adatokat tömegesen a rendszerből. Riportokat eléri, ezért olyan kollégák számára hasznos ez, akik statisztikákat is szeretnének látni, vagy ellenőrzik a munkatársakat.
Normál felhasználó
Látják egymás ügyfeleit, teendőit és előzményeit, így könnyen tudják segíteni és helyettesíteni egymást. Csapatmunkához ez a legalkalmasabb.
Korlátozott
Csak azokat az adatlapokat látja, amelyiknek ő a felelőse vagy amelyiken van nyitott teendője.
Korlátozott jogosultsággal rendelkező felhasználóknál szabályozni tudod a kereső által adott találatokat.