Felhasználói jogosultságok

A felhasználói jogosultságok testreszabásához Adminisztrátor jogosultság szükséges.

1.) Kattints a jobb felső sarokban a fogaskerék ikonra.

2.) A felső kék sávban a Felhasználók menüben kattints a felhasználó nevére.

 

3.) Profilján állítsd be a modulokhoz való hozzáférését, valamint jogosultsági szintjét.

A felhasználók jogosultságainak 4 csoportja van:

jogosultsagok

*Csak azok az adatlapok, amelyeknek ő a felelőse, vagy van felvéve nyitott teendő számára.

Adminisztrátor

Mindent lát, az összes funkcióhoz van hozzáférése. Legalább egy adminisztrátornak kell lennie a rendszerben.

Ezzel a jogosultsággal általában csak cégvezetők rendelkeznek, azonban lehetséges több adminisztrátor jogosultságú munkatárs felvétele is.

Menedzser

Minden adatot lát, de rendszerszintű beállításokhoz és automatizmusokhoz nincs hozzáférése, és lementeni sem tud adatokat tömegesen a rendszerből. Riportokat eléri, ezért olyan kollégák számára hasznos ez, akik statisztikákat is szeretnének látni, vagy ellenőrzik a munkatársakat.

Normál felhasználó

Látják egymás ügyfeleit, teendőit és előzményeit, így könnyen tudják segíteni és helyettesíteni egymást. Csapatmunkához ez a legalkalmasabb.

Korlátozott

Ezt a jogosultságot leginkább nyári gyakornokoknál, adatrögzítőknél és külsős munkatársaknál érdemes használni.

Csak azokat az adatlapokat látja, amelyiknek ő a felelőse vagy amelyiken van nyitott teendője.

Korlátozott jogosultsággal rendelkező felhasznlóknál szabályozni tudod a kereső által adott találatokat.

A korlátozott felhasználók láthatják az úgynevezett Központi User adatlapjait is.
Amikor adatbetöltésből, API-val, vagy űrlapkitöltésből érkezik új adatlap, aminél nincs előre meghatározva felelős, és emellett Új ügyfél kapcsolattartó sincs megadva a rendszerben, akkor az adatlap felelőse a rendszered nevével megegyező központi felhasználó lesz. Az ő adatlapjait az összes felhasználó láthatja, és meg is nyithatja.