A jogosultság+ kiegészítő
Mi a kiegészítő?
A kiegészítők a MiniCRM rendszerében bekapcsolható kiegészítő funkciók. A kiegészítők lehetővé teszik a felhasználó számára, hogy hozzáadjon alkalmazásfunkciókat az alap rendszerhez, ezzel bővítve a MiniCRM alkalmazást.
Kiegészítő bekapcsolása
A Kiegészítő bekapcsolását az előfizetések oldalon teheted meg:
Kattints az oldalsávban a Beállítások — Előfizetés opcióra. Itt tudod megtenni a kiegészítő bekapcsolását.
Mit tud a Jogosultság+ kiegészítő?
A kiegészítő beállításához Adminisztrátor jogosultság szükséges.
A kiegészítő segítségével engedélyezhetsz olyan funkciókat bizonyos felhasználóknak, amelyek alapesetben csak adminisztrátor jogosultságú felhasználónak elérhetőek.
Mikor hasznos a funkció:
- Ha vannak olyan funkciók amikkel szeretnéd, hogy rendelkezzen bizonyos jogosultságú felhasználó anélkül, hogy teljes adminisztrátor jogot kelljen adnod neki.
- Pl.: automatizmusok, betöltés fájlból, exportálás, űrlapok, mezők testreszabása stb…
Mire kell figyelned:
- Csak Normál felhasználó, Menedzser és Csoport menedzser jogosultságú felhasználónak tudod hozzárendelni az egyes funkciókat. Koráltozott és csoport korlátos felhasználóknak nem.
Jogosultság+ beállítása
1.) Beállítások elérése
Lépj be a MiniCRM rendszered beállításaiba a bal sávban látható fogaskerékre kattintva.
2.) Felhasználó kiválasztása
Válaszd ki azt a felhasználót, akihez plusz funkciókat szeretnél hozzárendelni.
3.) Új funkciók hozzárendelése
A kiválasztott felhasználóhoz a jobb oldalon tudod hozzáadni a funkciókat a „Hozzáférés funkciókhoz” mező bepipálásával. Bepipálást követően a rendszer automatikusan menti a módosításokat.