A jogosultság+ kiegészítő

Mi a kiegészítő?

A  kiegészítők a MiniCRM rendszerében bekapcsolható kiegészítő funkciók. A kiegészítők lehetővé teszik a felhasználó számára, hogy hozzáadjon alkalmazásfunkciókat az alap rendszerhez, ezzel bővítve a MiniCRM alkalmazást.

Fontos: A kiegészítő használatával a szűrőben megjelenített adatlapok száma jogosultságnak megfelelően változ(hat), viszont exportálás esetén a szűrőben található összes adatlap exportálásra kerül, jogosultságtól függetlenül!

Kiegészítő bekapcsolása

A Kiegészítő bekapcsolását az előfizetések oldalon teheted meg:

Előfizetés beállításai

  1. Kattints a jobb felső sarokban a beallitasok-gomb ikonra.
  2. Kattints az Előfizetés feliratra a felső kék sávban. Itt tudod megtenni a kiegészítő bekapcsolását.

Mit tud a Jogosultság+ kiegészítő?

A kiegészítő beállításához Adminisztrátor jogosultság szükséges.

A kiegészítő segítségével engedélyezhetsz olyan funkciókat bizonyos felhasználóknak, amelyek alapesetben csak adminisztrátor jogosultságú felhasználónak elérhetőek.

Mikor hasznos a funkció:

  • Ha vannak olyan funkciók amikkel szeretnéd, hogy rendelkezzen bizonyos jogosultságú felhasználó anélkül, hogy teljes adminisztrátor jogot kelljen adnod neki.
  • Pl.: automatizmusok, betöltés fájlból, exportálás, űrlapok, mezők testreszabása stb…

Mire kell figyelned:

  • Csak Normál felhasználó, Menedzser és Csoport menedzser jogosultságú felhasználónak tudod hozzárendelni az egyes funkciókat. Koráltozott és csoport korlátos felhasználóknak nem.

Jogosultság+ beállítása

1.) Beállítások elérése

Lépj be a MiniCRM rendszered beállításaiba a jobb felső sarokban látható fogaskerékre kattintva.

2.) Felhasználó kiválasztása

Válaszd ki azt a felhasználót, akihez plusz funkciókat szeretnél hozzárendelni.

3.) Új funkciók hozzárendelése

A kiválasztott felhasználóhoz a jobb oldalon tudod hozzáadni a funkciókat a “Hozzáférés funkciókhoz” mező bepipálásával. Bepipálást követően a rendszer automatikusan menti a módosításokat.