“Mai napom” képernyő

Az első felület, amivel a MiniCRM fiókodba belépve találkozol, a “Mai napom” képernyő.  A cél az, hogy az adott napod összes elvégzendő feladatát világosan átlásd egy helyen.

A képernyő felső részén látható számláló segítségével már nap elején láthatod az aznap elvégzendő teendőid számát, nap végén pedig nyomon követheted, hogy hány teendőt zártál le vagy napoltál el. 

TIPP: Fontos, hogy mindig vedd fel a következő lépést teendőbe az ügyfeleiddel, érdeklődőiddel kapcsolatban, hogy a MiniCRM emlékeztessen amikor el kell azt végezned.

Mai napom képernyő

Aktuális teendőim

A képernyőn tetején négy szám található:

  • Mai teendők: Itt az adott napra időzített teendőid összesített számát láthatod (függetlenül attól, hogy tartozik-e hozzájuk konkrét időpont).
  • Lejárt teendőkA lejárt teendők is a napi feladataid részét képezik. Itt láthatod azoknak a teendőidnek az összesített számát, amelyek nem lettek lezárva a meghatározott határidőig.
  • Lezárt teendők: Ez azon teendőid összesített számát mutatja meg, amelyeket az adott napon lezártál.
  • Elnapolt teendőkItt az adott napon általad elnapolt teendők összesített számát láthatod (vagyis amelyek határidejét egy későbbi időpontra állítottad át). 
TIPP: Nagyon fontos, hogy ne maradjon lejárt teendőd a MiniCRM-ben. Bármely teendőt, ami az adott napra van időzítve, lezárhatod (ha elvégezted) vagy elnapolhatod (ha nem volt időd foglalkozni vele).

Céljaim

A számlálók felett a teendőiden kívül, a beállított céljaidat is megtekintheted, amennyiben a Céljaim gombra kattintasz. Ez után a megjelenő számlálókra kattintva elérheted az adott cél riportját.

Ha a céljaid több, mint 4 feltételből állnak (4 megvalósítandó feladattal többel rendelkezel), úgy lehetőséged van a számlálók mellett megjelenő nyilak segítségével ezeket lapozni. Amennyiben jogosultsággal rendelkezel a célod szerkesztéséhez, úgy a számlálók végén elhelyezkedő + jellel tudsz újabb megvalósítandó feladatot hozzárendelni.

Teendők és Adatlapok listája

A “Mai napom” képernyőn két féleképpen tudod listázni az aktuális teendőidet:

  • Amennyiben a Teendők opcióra kattintasz, látni fogod a teendőid típusát valamint, hogy melyik terméken belül esedékes. Ebben a listában fontossági sorrendben megjelenik az összes aktuális teendőd és itt maga a teendő kapja a hangsúlyt, hiszen a teendő szövegét már a fejlécben láthatod.
  • Ha az Adatlapok opciót választod, akkor egy összesített listát kapsz a teendőidről, az adatlapok szerint összegyűjtve. Ebben az esetben egy adatlapot csak egyszer fogsz a listában látni, az azon szereplő teendők számától függetlenül. Ebben a listában látni fogod az adatlapok aktuális státuszát is.

A pontos dátummal és időponttal rendelkező teendők kerülnek a lista elejére, státuszok szerinti fontossági sorrendben. Ezt követően a lejárt teendők és a pontos időponttal nem rendelkező adott napi teendők az alábbi szempontok szerint rendeződnek:

  • Az adatlap minősítése (VIP > Célcsoport > Nem célcsoport).
  • Értékesítés státusza (Lezárt nyert > Értékesítés folyamatban > Lezárt vesztett > Feltérképezés).
A Projekt menedzsment termékben lévő teendőket is látni fogod a Mai napom képernyőn, amennyiben nem tartozik hozzájuk határidő, viszont a Folyamatban, Ellenőrzés vagy Függőben lévő státuszban vannak.
Ha a teendőnek te vagy a felelőse, akkor a Emlékeztető ikont, ha viszont érintettként vagy megjelölve, akkor a Érintett ikont fogod látni a sor elején.