Hogyan használjam a Cégeket és a kapcsolattartókat?

A MiniCRM-ben minden adatlaphoz tartoznia kell egy cégnek vagy kapcsolattartónak.

Az adatlapokon keresztül tudod megvalósítani a folyamataidat, és ezek szereplői a cégek vagy kapcsolattartók.

Egy cégnek vagy kapcsolattartónak több adatlapja is lehet, így több különböző folyamatban is részt vehetnek (akar venni tőled valamit, közben írt ügyfélszolgálatra, és a végén kiállítasz neki egy számlát).

Mindig az adatlap határozza meg, hogy milyen helyzetben állsz kapcsolatban a céggel vagy a kapcsolattartóval.

  • Érdeklődő
  • Vásárló
  • Hírlevélfeliratkozó
  • Hibabejelentő
  • Számlafizető

Ha cégeknek értékesítesz, akkor Cégekkel és kapcsolattartókkal tudsz dolgozni, és a hozzájuk tartozó céges és személyes infókat a céges és a személyadatlapon tudod tárolni, például az elérhetőségeket.

Ha magánszemélyeknek értékesítesz, akkor csak kapcsolattartókkal kell dolgoznod, és ugyanúgy a személyadatlapon tudod tárolni a hozzájuk tartozó adatokat.