Hogyan használjam a Cégeket és a kapcsolattartókat?

A MiniCRM-ben minden adatlaphoz tartoznia kell egy cégnek vagy kapcsolattartónak.

Az adatlapokon keresztül tudod megvalósítani a folyamataidat, és ezek szereplői a cégek vagy kapcsolattartók.

A magánszemélyekhez tartozhat adatlap, illetve tartozhatnak céghez, mint kapcsolattartók.

Egy cégnek vagy kapcsolattartónak több adatlapja is lehet, így több különböző folyamatban is részt vehetnek (akar venni tőled valamit, közben írt ügyfélszolgálatra, és a végén kiállítasz neki egy számlát).

Mindig az adatlap határozza meg, hogy milyen helyzetben állsz kapcsolatban a céggel vagy a kapcsolattartóval.

  • Érdeklődő
  • Vásárló
  • Hírlevélfeliratkozó
  • Hibabejelentő
  • Számlafizető

Ha cégeknek értékesítesz, akkor Cégekkel és kapcsolattartókkal tudsz dolgozni, és a hozzájuk tartozó céges és személyes infókat a céges és a személyadatlapon tudod tárolni, például az elérhetőségeket.

Ha magánszemélyeknek értékesítesz, akkor csak kapcsolattartókkal kell dolgoznod, és ugyanúgy a személyadatlapon tudod tárolni a hozzátartozó adatokat.