Hogyan köthetem be a központi email címünket MiniCRM-be?

Ezt csak Ügyfélszolgálat modulban érdemes használni.
A következő beállításokhoz adminisztrátori jogosultság szükséges!

Ha van egy központi email cím pl. help@pelda.hu, akkor érdemes beirányítani egy Ügyfélszolgálat modulba. Ekkor minden email, amit erre a címre küldenek, egy adatlap lesz a MiniCRM-ben.

Bejövő email feldolgozó létrehozása:

1.) A felső kék sávban az Ügyfélszolgálat modul mellett kattints a lefelé mutató nyílra, majd az Űrlapokra.

2.) Kattints a zöld Új űrlap gomb melletti kis nyílra, majd válaszd az Új bejövő email feldolgozót.

3.) Bal oldalon a mező hozzáadása gombbal válaszd ki azokat a fix mezőket, amiket be szeretnél állítani egy-egy email esetén.

4.) Az átirányítandó email fiókbeállításaiban állítsd be, hogy az oda érkező leveleket az űrlap Email részben látható email címre irányítsa át.

Bejövő email feldolgozó beállítások:

1.) Státusz

Státusz részben állíthatod be, hogy a létrehozott adatlap milyen státuszba kerüljön egy-egy emailnél.

2.) Megerősítő email

Ha a bejövő emailekre szeretnél automatikus választ küldeni, a Megerősítő email részben megadhatod az erre létrehozott email sablonodat.

3.) Értesítés

Itt állíthatod be, hogy új bejövő email esetén egy email sablon legyen kiküldve valamelyik felhasználónak.

A fenti beállításokat nem kötelező elvégezned, de ahhoz, hogy hatékonyan működjenek, mindenképpen érdemes.