Hogyan köthetem be a központi email címünket MiniCRM-be?

Ezt csak Ügyfélszolgálat termékben érdemes használni.
A következő beállításokhoz adminisztrátori jogosultság szükséges!

Ha van egy központi email cím pl. help@pelda.hu, akkor érdemes beirányítani egy Ügyfélszolgálat termékbe. Ekkor minden email, amit erre a címre küldenek, egy adatlap lesz a MiniCRM-ben.

Bejövő email feldolgozó létrehozása:

1.) A felső kék sávban az Ügyfélszolgálat termék mellett kattints a lefelé mutató nyílra, majd az Űrlapokra.

2.) Kattints a zöld Új űrlap gomb melletti kis nyílra, majd válaszd az Új bejövő email feldolgozót.

3.) Bal oldalon a mező hozzáadása gombbal válaszd ki azokat a fix mezőket, amiket be szeretnél állítani egy-egy email esetén.

4.) Az átirányítandó email fiókbeállításaiban állítsd be, hogy az oda érkező leveleket az űrlap Email részben látható email címre irányítsa át.

Bejövő email feldolgozó beállítások:

1.) Státusz

Státusz részben állíthatod be, hogy a létrehozott adatlap milyen státuszba kerüljön egy-egy emailnél.

2.) Megerősítő email

Ha a bejövő emailekre szeretnél automatikus választ küldeni, a Megerősítő email részben megadhatod az erre létrehozott email sablonodat.

Megerősítő email feladója a Termékbeállításokban megadott termékáris feladó lesz. Erről részletesen itt olvashatsz. Ezt csak az Egyedi feladó beállításával tudod felülírni.

3.) Értesítés

Itt állíthatod be, hogy új bejövő email esetén egy email sablon legyen kiküldve valamelyik felhasználónak.

A fenti beállításokat nem kötelező elvégezned, de ahhoz, hogy hatékonyan működjenek, mindenképpen érdemes.