Link beágyazása sablonba

link ikonra kattintva tudsz linket beágyazni a sablonokba.

A beillesztés során van még néhány lehetőséged:

Adatlap azonosítás

Ha a weboldalon, ahová a kattintás után érkezik az érdeklődő, van egy MiniCRM-es űrlap, ahol további adatokat szeretnél kérni tőle, vagy módosítani szeretnéd a meglévő adatait, akkor pipáld be ezt. Így nem kell megadnia a nevét és az email címét, csak azt, amit szeretnél tőle bekérni. Akkor használd ezt, ha adatlap adatok szerepelnek az űrlapon.

Az űrlapkitöltő akkor is meglévő adatlapját fogja módosítani, ha az űrlapbeállításoknál az Azonosítást követő esemény a következő: Minden alkalommal új adatlap felvétele.

Kapcsolat azonosítás

Ha a weboldalon, ahová a kattintás után érkezik az érdeklődő, van egy MiniCRM-es űrlap, ahol további adatokat szeretnél kérni tőle, vagy módosítani szeretnéd a meglévő adatait, akkor pipáld be ezt. Így nem kell megadnia a nevét és az email címét, csak azt, amit szeretnél tőle bekérni. Akkor használd ezt, ha személy adatok szerepelnek az űrlapon.

Átkattintás mérés

Ezt csak akkor kell használnod, ha van olyan link a sablonban, aminél nem szeretnéd mérni az átkattintást. Ekkor jobb oldalon az Átkattintás mérést ki kell kapcsolnod, mert ez az összes linkre vonatkozik. Utána azoknál a linkeknél pipáld ezt be, ahol szeretnéd mérni a kattintásokat.

Ha tömegesen vagy automatizmussal küldöd ki a sablont, akkor van lehetőséged mérni, hogy hányan kattintottak rá. Erre adunk neked riportot is és szűrhetsz is rá, ha egymásra épülő kampányt szeretnél csinálni (aki kattintott A sablonban az kapja meg a B sablont is).