Teendők exportálása

A MiniCRM szűrők alapján van lehetőség a nyitott illetve lezárt teendőket is tartalmazó exportot készíteni.

Az alábbi lépésekhez adminisztrátor jogosultságra lesz szükség!

1.) Készíts egy egyedi szűrőt, és mentsd el.

Az egyedi szűrő elkészítéséhez itt találod részletes leírásunkat. Tetszőleges szűrőfeltételeket használhatsz.

2.) Kattints a Mentés fájlba gombra.

Itt a Teendők alatti Excel és a Szinkronizálás Google táblázattal lehetőségeket választhatod.

 

Mit fog tartalmazni a táblázat?

Az táblázat minden egyes sora egy-egy teendőnek fog megfelelni.

Ha a szűrőben nincsenek „Következő teendő” vagy „Összes teendő” feltételek, akkor az adatlapok összes nyitott és lezárt teendője bekerül a táblázatba.

Ha a szűrőnél Lista nézetet használtál, a táblázat oszlopaiban az összes adatlapi, cégadatlapi és személyadatlapi mező szerepelni fog, legvégül pedig az alábbi teendőkkel kapcsolatos információk:
– Felelős
– Típus
– Időtartam (percben)
– Emlékeztető (percben)
– Állapot (Sikeres, sikertelen, nyitott)
– Határidő
– Teendő szövege
– Lezáró neve
– Lezárva (lezárás dátuma)

A teendő megjegyzések nem jelennek meg az exportált táblázatban!
Táblázatos nézet használatával csak a szűrő táblázatos nézetében megjelölt mezők kerülnek a táblázatba.