Webshop termék

A Webshop termék azon ügyfeleid listáját tartalmazza, akik regisztráltak vagy megrendelést adtak le a webáruházadban. A vásárlók automatikusan, webshop integráción keresztül érkeznek be a MiniCRM-be, az adatlapok manuális rögzítése lehetséges.

Egy MiniCRM rendszerben pontosan egy Webshop termék használható. Hozzáadásának feltétele, hogy legyen a rendszerben Megrendelés termék is.

Célja a vásárlóid profilozása, szegmentálása, valamint egy olyan megbízható adatbázis kiépítése, amely alkalmas célzott hírlevelek kiküldésére vagy automatikus email kampányok elindítására. A Webshop termékben minden státusz egy-egy vásárlói csoportnak felel meg (pl.: passzív vevő, egyszeri vevő, törzsvásárló, stb.), így biztosítva az egyszerű szűrhetőséget.

A Webshop termék státuszai nem módosíthatóak, a státuszváltás automatikusan, az integráción keresztül érkező rendelési információk alapján történik!

Státuszok értelmezése:

  • Feliratkozó: Hírlevél feliratkozó, de nem regisztrált a webáruházban.
  • Regisztrált: Regisztrált felhasználó a webáruházban.
  • Passzív vevő: Maximum 1 rendelése volt és rendelt az elmúlt 60 napban vagy maximum 3 rendelése volt és rendelt az elmúlt 90 napban.
  • Passzív törzsvásárló: Minimum 4 rendelése volt és rendelt az elmúlt 365 napban.
  • Egyszeri vevő: Maximum 1 rendelése volt és rendelt az elmúlt 30 napban.
  • Többször rendelt: Maximum 3 rendelése volt és rendelt az elmúlt 60 napban.
  • Törzsvásárló: Minimum 4 rendelése volt és rendelt az elmúlt 90 napban.
  • Elvesztett törzsvásárló: Minimum 4 rendelése volt és nem rendelt az elmúlt 365 napban.
  • Elvesztett vevő: Maximum egy rendelése volt és nem rendelt az elmúlt 60 napban vagy maximum 3 rendelése volt és nem rendelt az elmúlt 90 napban.
  • Inaktív: 60 napja regisztrált státuszban van.
  • Leiratkozott: Hírlevél státuszban volt, de leiratkozott vagy nem működő az email címe.

A Webshop termékben számos csak olvasható adatlapi mező is található (pl.: ügyfélérték, sikeres rendelések száma, utolsó rendelés dátuma, stb.). Ezek webshop integráció esetén automatikusan töltődnek a leadott megrendelések alapján. Segítségükkel egyszerűen tudunk kommunikálni azokkal a vásárlókkal, akik például nagyértékben vásárolnak nálunk, de legalább két hónapja volt az utolsó vásárlásuk.