Adatok kezelése a MiniCRM-ben – Adatlapok csoportosítása (2. rész)

Adatlapjainkat – a különféle mezőkben nyilvántartott adatok alapján – bármilyen szűrési feltételek szerint csoportosíthatjuk, attól függően, hogy számunkra éppen mi a fontos.

Mindegy, hogy a 30 és 45 év közötti, legfrissebb termékmintánkkal már rendelkező törzsvásárlóinknak akarunk-e akciós ajánlatot készíteni, vagy hogy a lakberendezések területén tevékenykedő, 1 hónapja átadott kivitelezési munkával rendelkező vállalkozásokat kívánjuk-e megcélozni újabb DM kampánnyal, hiszen a legújabb, projekt alapú MiniCRM rendszerünk Nézeteinek köszönhetően mindez könnyedén megvalósítható.

Ezért hát érdemes az adatlapjainkon található mezők megfelelő kitöltésére és – szükség esetén – frissítésére időt szakítanunk munkánk során, hiszen az ott tárolt adatok teszik majd számunkra lehetővé, hogy adatlapjainkra Nézeteink segítségével pillanatok alatt rálelhessünk, illetve azokat csoportosíthassuk.

Ehhez pedig nem kell mást tennünk, mint egy új nézet létrehozásakor vagy egy meglévő módosításakor a – mezőket érintő – szűrési feltételeket megfelelően beállítanunk, és néhány kattintás után máris küldhetjük ki tömegesen ügyfeleinknek legújabb hírleveleinket, vagy aktiválhatjuk nézet alapú automatizmusainkat, miáltal rendszerünkben emailek és teendők indulhatnak el automatikusan, emberi beavatkozás nélkül, megkönnyítve így mindennapi munkánkat.

Harmadik blog bejegyzésünkben bemutatjuk a MiniCRM-ünkben elérhető változókat, és ismertetjük, hogy miképpen veszik le vállunkról a terhet az ügyfeleinkkel folytatott levelezéseink során.